دست آوردهای نرم افزاری کانون های کهگیلویه وبویراحمد رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد کهگیلویه وبوبراحمد به برگزاری نمایشگاه دستاورد کانون های این استان اشاره و افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای نرم افزاری کانون های استان رونمایی می شود.

حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبوبراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس ستاد عالی همه ساله نمایشگاه هایی فرهنگی برگزار می شود.

حجت الاسلام قاسمی افزود: در این نمایشگاه ها دستاوردهای اعضای کانون های فرهنگی به نمایش گذاشته می شود و عزیزانی که علاقمند به حضور در نمایشگاه هستند از طریق فراخوان زمینه حضور آنها فراهم می شود.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه کلیه تولیدات اعضای کانون ها در زمینه های فرهنگی، هنری، آموزشی، پژوهشی و همچنین کارهای هنری و صنایع دستی به نمایش گذاشته می شود.

این مسئول فرهنگی و هنری اظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه تولیدات نرم افزاری کانون های فرهنگی در طول یک سال گذشته به نمایش درخواهد آمد.

قاسمی گفت: کسانی که قصد آشنایی با فعالیت ها و دستاوردهای کانون های فرهنگی مساجد را دارند، از این نمایشگاه بازدید می کنند.

شایان ذکر است، نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد عصر شنبه (17 اسفندماه جاری) در یاسوج مرکز استان  برپا می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 350388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha