برگزاری مراسم گرامیداشت 18 اسفند در یاسوج

خبرگزاری شبستان:مراسم گرامیداشت 18 اسفند عصر امروز با حضور مسئولان ستاد عالی مساجد کشور و مدیران کانون های فرهنگی و هنری در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مراسم گرامیداشت 18 اسفند، سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد کشور عصر امروز با حضور معاونان این ستاد، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در یاسوج برگزار می شود.

 

قرار است در این مراسم دبیر و مسئول هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط ستاد عالی و همچنین دبیرخانه استانی ارائه دهند.

 

بنابراین گزارش: در خلال برگزاری مراسم، نمایشگاه دستاورد کانون های فرهنگی و هنری مساجد افتتاح و بازدیدکنندگان با فعالیت های این مراکز فرهنگی از نزدیک آشنا خواهند شد.

 

همچنین در مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس ستاد عالی مساجد کشور از 41 نفر از فعالان فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح سپاس، تقدیر می شود.

 

شایان ذکر است، ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اسفندماه سال 1371 با مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی و با هدف احیای نقش واقعی مساجد در جامعه تاسیس شد.


پایان پیام/

کد خبر 350460

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha