جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی در جشن نیکوکاری کهگیلویه

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه از جمع آوری یک میلیارد و 266 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شریف این شهرستان در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عنایت رحیمی نیا، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کهگیلویه امروز (19 اسفند) در جمع خبرنگاران، گفت: کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان سعادتی بزرگ است که مردم ما با دید بلندی که دارند همواره در زمان های مختلف آن را عملی کرده اند.

وی افزود: به همین منظور بار دیگر در راستای کمک به ایتام، محرومین و دانش آموزان بی بضاعت، مردم شریف شهرستان کمک های نقدی و جنسی خود را جهت قشر محروم جامعه به صندوق های ثابت و سیار کمیته امداد ریختند.

رحیمی نیا بیان داشت: جشنواره نیکوکاری امسال همزمان با سراسر کشور با شعار توانمندسازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکاران با راه اندازی 220 پایگاه ثابت و سیار از ابتدای روز 14 اسفند در شهرستان کهگیلویه با همکاری ادارات و نهادهای دولتی و استفاده از تمامی ظرفیت های ادارات از جمله آموزش و پرورش، فرمانداری، سازمان تبلیغات، صدا و سیما، دفتر امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، شورای شهر و اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: امسال نیز مردم خیر ،نیکوکار و نوع دوست شهرستان کهگیلویه با حضور چشمگیر خود در پایگاه های جشن نیکوکاری و با اهداء کمک های نقدی و جنسی ثابت کردند که نسبت به هم نوعان دینی خود بی تفاوت نیستند.

رحیمی نیا تصریح کرد: با برنامه ریزی و اطلاع رسانی به موقع و استفاده از تمامی ظرفیت ها از 220 پایگاه ثابت و سیار در شهرستان کهگیلویه تاکنون مبلغ یک میلیارد و 266 میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم و تمامی امدادگران، نهادها و ادارات شهرستان که با این نهاد در برگزاری جشن نیکوکاری همکاری داشته اند، گفت: روند جمع آوری کمک های مردمی تا پایان هفته احسان نیکوکاری ادامه خواهد داشت و کمک های جمع آوری شده در اسرع وقت به دست نیازمندان خواهد رسید.

پایان پیام/

کد خبر 351400

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha