آغاز مرحله نیمه نهایی مسابقات با رقابت 13 حافظ و 9 قاری

خبرگزاری شبستان: دومین روز مرحله نیمه نهایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته قرائت و حفظ امروز با رقابت 13 حافظ و 9 قاری آغاز و نماینده کشورمان در اولین نوبت تلاوت می کند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ، در رشته قرائت در دورمین روز مرحله نیمه نهایی،عصر امروز پیگیری می شود و قاری کشورمان در اولین نوبت به قرائت می پردازد.گفتنی است در مرحله مقدماتی نماینده کشورمان با سایر رقبا کمتر از 2 نمره اختلاف داشت.
بنابراین گزارش جعفر فردی از ایران ،مصطفی طاهری از استرالیا ، محمد انوار بن غزالی از مالزی ، حاج محروف بن حاج چوچو از برونئی ، عبدالله حسن احمد از کویت ، محمد یوسف عقل از مصر ،محمدرمضانی عیدی بینده از تانزانیا ، عمار خراط از سوریه و علی الزیادی از دانمارک به رقابت می پردازند.


هچنین ، در رسته حفظ و در دومین روز رقابت نیمه نهایی ، بلال محمود حرب ناصر از اردن ، ممدو عبدالرحمن از بنین ، حارث تشوربو از بوسنی ، محمد محمود سیدی فال از موریتانی ، احمد باعلی و سعید از الجزایر ، یوسف عبدالله حسن از نروژ ، مبارک موسی طیناو از اتیوپی ، کمال بن الطیب صمیده از تونس ، احمد بن محمد عمر از سوریه ، عبدالعزیز احمد عبدالعزیزعبدالقادر از مصر ، محمد ناصر باه از سیرالئون ، آنار آقایف از آذربایجان و هارون مامادو حسن از نیجر به رقابت می پردازند.


شایان ذکر است در میان قرائت شرکت کنندگان استاد محمد حسین سعیدیان،گروه مدیحه سرایی از استان قم،استاد کریم منصوری استاد موسوی قهار به اجرای برنامه می پردازند و پایان بخش برنامه های امروز تلاوت استاد طاها نعمانی قاری برجسته مصری است.
پایان پیام/
 

کد خبر 371883

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha