اردوهای هجرت راهی برای خودسازی است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اردوهای طرح هجرت دانش آموزی راهی برای خودسازی و تهذیب نفس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،سردار مهدی صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر روز گذشته (19 خرداد) در نشست هماهنگی اردوهای هجرت بسیج دانش آموزی در سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت برگزاری این اردوها گفت: اردوهای هجرت دانش آموزی راهی برای خودسازی و تهذیب نفس است.


وی همدلی با محرومان، آشنایی دانش آموزان با دردهای جامعه، همدلی و صمیمیت بین افراد، ایجاد روحیه نوعدوستی و خدمت به همنوع، ایجاد روحیه جهادی را از دیگر اهداف این اردوها دانست.


سردار صدیقی به نقش تربیتی اردوهای هجرت اشاره کرد و ادامه داد: این کار خدا پسندانه آثار و برکات فراوانی را دارد و در فرهنگ سازی و تربیت فرهنگی دانش آموزان نیز بسیار موثر است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه اردوهای هجرت کاری ارزشی و ماندگار است، بیان کرد: این فعالیت فرهنگی برای همیشه در ذخن شرکت کنندگان به عنوان کاری ارزشی باقی خواهد ماند.


وی در بخش دیگری از سخنانش این اردوها را ابزاری کارآمد و موثری در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: باید از این فرصت بهترین استفاده را برای پیشبرد اهداف نظام و منویات رهبری ببریم.
 

 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اردوهای هجرت را راهی برای سازندگی و آبادانی ایران اسلامی دانست و گفت: بسیجیان با حضور بی منت خود در این اردوها عامل سازندگی و آبادانی مناطق محروم می شوند.


وی با بیان اینکه اردوهای طرح هجرت فعالیتی فرهنگی و زیربنایی است، افزود: مدیریت اردوهای جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید به صورت رفع تکلیف به آنها بنگریم و عوامل و دست اندرکاران برگزاری این اردوها باید دقت بیشتری در برخورد با جوانان داشته باشند و به کیفیت کار بیش از کمیت آن اهمیت دهند.

گفتنی است اردوهای طرح هجرت همانند سال های گذشته از اول تیرماه آغاز می شود و بیش از 60 هزار دانش آموز و دانشجوی استان مرکزی در قالب اردوهای هجرت در سال جاری به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می شوند.
 

پایان پیام/

کد خبر 374940

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha