ایجاد اشتغال خانواده ایتام راهی برای توانمند سازی آنان

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شازند گفت: ایجاد اشتغال برای خانواده ایتام و نیازمندان راهی در راستای توانمند سازی آنان است.

ولی مشهدی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرتان سازند با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای نیازمندان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این امر راهی برای توانمند سازی و خارج شدن این افراد از چرخه حمایت کمیته امداد می شود.

وی افزود: کمک و دستگیری از نیازمندان از تاکیدات دین مبین اسلام است که به حمدالله مردم خیر و نیکوکاران و مومن این شهرستان در این راستا همواره پیشگام بوده اند. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای یکصد و پنجاه خانواده دارای ایتام تحت حمایت این شهرستان اشتغال ایجاد شده است، افزود: در حال حاضر 213خانوار تحت حمایت اکرام ایتام در شهر ستان شازند ساکن می باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شازند ادامه داد: از این تعداد خانوار 150 خانواده شاغل و در رشته های مختلف مشغول کسب درآمد شده اند که 60 خانوار در طرح قالی بافی،45 خانوار در دامداری،15 نفر در مشاغل آزاد و مابقی در اشتغال های کوچک خانگی مثل سبزی خرد کنی وآبغوره گیری وقلاب بافی و مشلغلی از این دست مشغول به کار هستند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به کمک های خیرین و نیکوکاران شهرستان شازند به ایتام و افراد تحت پوشش اشاره کرد و گفت: این کمک ها می تواند منشاء خیر و برکت برای این عزیزان باشد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شازند از کمک خیر شازندی به مادربیمار فرزند معنوی خود خبر داد و گفت: یکی از خیرین شهرستان شازند هزینه عمل مادر بیمار فرزند معنوی خود را پرداخت کرد. 

مشهدی افزود : برای انجام این کار خداپسندانه مبلغ 35 میلیون ریال توسط این خیر هزینه شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران این شهرستان که هموار یار و مددکار کمیته امداد هستند، گفت : در سال گذشته مبلغ 10 میلیون ریال خمس ویژه 4نفراز ایتام سادات پرداخت شده است.


پایان پیام/

کد خبر 376891

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha