نمایشگاه دستاوردهای کانون شهید گلمحمدی در ماه مبارک رمضان دایر می شود

خبرگزاری شبستان:‌ مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک از برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون در ماه مبارک رمضان خبر داد.

احسان صالحی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با فرارسیدن ماه پرخیر و برکت رمضان نمایشگاهی از توانمندی های اعضای کانون در مسجد دایر و در معرض دید نمازگزاران و عموم مردم قرار می گیرد.


وی افزود:‌ در شب آخر ماه مبارک نزول قرآن، محفل انس با قرآن کریم در مسجد با حضور و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان برجسته استان برگزار می شود.


صالحی ادامه داد: در ماه ضیافت الهی اعضای فعال و برتر کانون و برگزیدگان مسابقات فرهنگی در شب میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) تقدیر و تعدادی از اعضای کانون و نمازگزاران به نمایشگاه بین المللی قرآن تهران اعزام می شوند.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اعضای این کانون از جانبازان و بیماران صعب العلاج منطقه بازدید و از آنها دلجویی می کنند.


وی اجرای طرح قرآنی تلاوت نور،‌ برپایی سفره های افطاری در مسجد، برگزاری مراسم احیا لیالی قدر، برپایی نماز عید سعید فطر را از دیگر فعالیت های کانون با همکاری پایگاه بسیج مسجد عنوان کرد.


صالحی در پایان از مسئول و کارمندان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد به خاطر تلاش های مستمر و حمایت هایشان در انجام فعالیت های فرهنگی کانون تقدیر و تشکر کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 379635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha