انتخاب سخنران برای مظلومیت فلسطین در نمایشگاه قرآن

خبرگزاری شبستان: دفتر حمایت از فلسطین از سخنرانان جوان برای رساندن پیام مظلومیت مسلمانان فلسطینی دعوت به عمل می آورد.

 
به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، دفتر حمایت از فلسطین در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم حضور یافته است و از سخنرانان جوان دعوت به عمل می آورد که یک سخنرانی 6 دقیقه ای با موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی تهیه کنند و در مسابقه ای با نام «سخنران جوان سال» شرکت کنند.
جوایز نفرات برتر اول به ترتیب 10 سکه، 5 سکه و 3 سکه است و به نفرات چهارم تا 10 هر کدام یک سکه اعطا می شود. همچنین به تمامی نفرات یافته به مرحله برتر، یک ربع سکه اعطا می شود.


علاقه مندان در تمامی سن ها می توانند برای عضویت در دفتر حمایت از فلسطین به صورت حضوری به این غرفه مراجعه کنند تا در جریان همایش های این دفتر قرار گیرند و امکان حضور آنها به صورت رایگان در این مراسم مهیا شود.
این همایش مهرماه سال جاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند تا پایان مردادماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند. انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در منطقه، فلسطین و بیداری اسلامی، فلسطین وظیفه ملت ها، تحولات جهانی و مقاومت اسلامی، ایران و بیداری اسلامی، فلسطین محور وحدت اسلامی از جمله موضوعات این همایش است.
آثار رسیده توسط هیئت داوران مورد ارزیابی قرا رمی گیرد و پس از ارزیابی 50 اثر برتر به مرحله پایانی راه می یابد. مخاطبان این همایش افراد 16 تا 29 ساله هستند.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 384554

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha