راهیابی نفرات برتر مسابقات قرآن سربازان استان مرکزی به مرحله کشوری

خبرگزاری شبستان: شش نفر از نفرات برتر شرکت کننده در مسابقات قرآنی ویژه سربازان استان مرکزی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.

حجت الاسلام محمود نصیری یزدی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه سربازان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات ویژه سربازان هفته گذشته با حضور بیش از 50 نفر از سربازان استان برگزار شد.


وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته های درک مفاهیم قرآن کریم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ و اذان با هم به رقابت پرداختند.


حجت الاسلام نصیری یزدی ادامه داد: شش نفر از نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافتند.


رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ضمن تقدیر از شرکت سربازان در این دوره از مسابقات بیان کرد: قرآن راه سعادت و نجات بشریت از گمراهی است و تمسک به این کلام نورانی انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.


وی برگزاری این دوره از مسابقات را راهی برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در بین سربازان و همچنین ایجاد یک فضای معنوی و قرآنی در محل خدمت سربازی دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقات راهی برای انس هر چه بیشتر با قرآن است.

 

حجت الاسلام نصیری یزدی بیان کرد: در رشته درک مفاهیم استوار یکم محمد فدایی از پلیس مبارزه با مواد مخدر و گروهبان یکم ابراهیم پور رفیع به مرحله کشوری راه یافتند.


این مقام مسئول بیان کرد: هادی مهرعلی پور در رشته قرائت تحقیق، ستوان سوم علی اصغر کریمی در رشته قرائت ترتیل، گروهبان یکم احمد رضا عطار پور در رشته حفظ و استوار یکم علی اسدی در رشته اذان نفرات راه یافته به مرحله کشوری هستند.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 392057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha