حضور حماسی مردم ایران در صحنه ها به خاطر اعتقاد، عزت و کرامت خدادادی است

خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت : این حضور و حماسه آفرینی به خاطر دین و عزت و کرامتی است که خدا در قلب مردم نهادینه کرده و مردم برای حفظ و سلامتی اسلام در صحنه حضور دارند و تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یزد که در محل مسجد ملا اسماعیل برگزار شد ضمن دعوت مردم مومن به تقوا و دعا و نیایش در برابر پروردگار اظهار داشت: تمام زیبایی های دنیا از بین رفتنی است و انسان با انجام دعا و نیایش در برابر پرورگار خود شکر گزار نعمت ها  باشد و راه سعادت  و حق و خوشبختی را از خداوند متعال مسئلت نماید.

وی با اشاره به توصیه ی امام خمینی (ره) به جوانان در عبادت افزود : عبادت جوانان بسیار ارزشمندتر از عبادت سالمندان نزد خداوند متعال است.

خطیب جمعه یزد در ادامه از حضور پرشور مردم قدر شناس و ولایتمدار یزد در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: بار دیگر  ملت جمهوری اسلامی ایران به دشمنان اثبات کردند نظام اسلامی در این کشور به قوه خود باقی است و مردم تا پای جان در برابر ظلم و ستم ایستادگی می کنند و این رهبری و دین و انقلاب را قبول دارند .

ناصری  با تاکید بر اینکه  دشمن استکبار تا به امروز معنا و مفهوم و ارزش های این انقلاب را درک نکرده است اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران بر اهداف الهی و ارزش های خدایی  و حق مداری متکی و پای ریزی شده است و برای خدمت به مردم و سعادت و خوشبختی آنها  حرکت می کند.

وی تصریح کرد: انقلاب های کشور های دیگر  برپایه ی هوس های نفسانی حاکمان و حفظ سلطنت خودشان تلاش می کنند و برای مردم و آزادی و استقلال کشورشان هیچ حرکتی نمی کنند، بلکه هنوز به ضرر مردم و منافع ملت حرکت می کنند .

وی با اشاره به کشور عربستان که برای حفظ منافع حاکمانش حرکت می کند گفت : عربستان برای ضربه زدن به ایران اسلامی نفت را بدون حساب و کتاب و برنامه در اختیار مستکبران و ارو پائیان قرار داده و این در حالی است که ملت عربستان در شرایط بسیار نابسامانی از نظر مالی و شرایط اجتماعی هستند.

ناصری درادامه خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) با هدف حاکیمت و اجرای احکام خدا همراه با تقوا و عمل انقلاب کردند، ایشان فارغ از توجه به مسائل شخصی و نفع خود، شیوه مدیریت صحیح اسلامی و خدایی را در مسیر تقوا، خدا و دین  برپا کردند .

وی افزود: امام خمینی (ره) به مردم به ویژه جوانان روح خدایی و خدا محوری همراه با ایثار و شهادت پروراند و مسیر آنها را از خود خواهی و قدرت‌طلبی به خدامحوری و دین‌گرایی تغییر داد.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت : این حضور و حماسه آفرینی به خاطر دین و عزت و کرامتی است که خدا در قلب مردم نهادینه کرده است و مردم برای حفظ و سلامتی اسلام در صحنه حضور دارند و تلاش می کنند.

آیت الله ناصری خطاب به مسئولین و مدیران اظهار کرد: هرگونه تلاش و خدمتی که در این کشور انجام می شود باید برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد و باید از هرگونه ریاء کاری و منت گذاری  و توجه به منافع شخصی خودداری گردد.

وی در ادامه تاکید کرد: در صورتی که مدیران خدمت به مردم و رضای خدا را مدنظر داشته باشند آمریکا و دشمنان این انقلاب نمی توانند هیچ جسارتی به این کشور داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمنان در مسئله هسته ای پیشرفت کشور را نمی خواهد و با گذشت زمان و  فشار تحریم ها می خواهند پیشرفت ملت ایران را بگیرند اظهار داشت : مقام معظم رهبری فرمودند که ایران با مذاکرات خوب که در آن شخصیت ملت ایران، تمام و کمال حفظ شود موافق است.

ناصری تحریم ها را خلاف حقوق قانون بشر دانست و خاطرنشان کرد: اعمال تحریم در هرکشور مردم آزاری است و خلاف حقوق بشر در قانون بین الملل است.

وی در ادامه تاکید کرد: مسئولین کشور باید در برابر کشور های استکبار ستیز و دیگر جوامع بین الملل از حقوق ملت ایران دفاع کنند.

پایان پیام/

کد خبر 439298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha