دستاوردها و پیشرفت های ایران در اوج سختی ها بدست آمده است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص و تشییع باشکوه این شهدا در تهران گفت: دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی در اوج سختی ها بدست آمده است که این شهدا نماد آن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیتالله محمدرضا ناصری ، امام جمعه یزد امروز(29 خرداد) در خطبههای نماز جمعه یزد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی از سوی خداوند است تا انسان ها بتوانند  به بهترین نحو رشد و کمال پیدا کنند و تولدی دوباره داشته باشند.

وی افزود:  این ماه دارای روزها و شب های با عظمتی است که شب قدر یکی از این شبها است و در این راستا نیز ما باید با راز و نیاز از خداوند درخواست تقدیر مناسب نماییم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: ظرفیت‌سازی داخلی و تقویت درونی در کشور مباحث مهم در جامعه اسلامی است که در این راستا نیز مسئولین باید با دقت و تلاش جدی انتقال صحیح مقاصد الهی و حقی نظام اسلامی در جوامع داشته باشند.

آیت الله ناصری تصریح کرد: این عظمت برای جمهوری اسلامی و دستاوردهای متعدد در جمهوری اسلامی در اوج سختی ها بدست آمده است که نماد آن این شهدا هستند و شهدای غواص که در تهران تشییع شدند از نمونه های این سختی ها است.

وی افزود: ابراز وجود ملت ایران به ویژه مردم شریف تهران برای پیکر شهدای غواص افتخاری بزرگ برای ملت ایران و مشتی محکم بر دهان دشمنان نظام بود.

امام جمعه یزد با اشاره به ظلم و جنایت آل سعود در یمن، گفت: مردم یمن نباید فریب سازمان ملل را خورده و در برابر مستکبران و متجاوزان سرخورده شوند.

وی همچنین با اشاره به ادامه مذاکرات هسته‌ای ایران و 5+1 گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران باید بیش از پیش مراقب جاسوس‌های آمریکایی و اسرائیلی در مرحله جدید مذاکرات باشند و با دقت در مقابل زیاده خواهی های آنها بایستند.

پایان پیام/

کد خبر 466533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha