آموزش، امری اساسی در راستای اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر یزد با اشاره به اهمیت اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: آموزش، امری اساسی در راستای اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فخر الدینی، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد امروز (29 شهریور) در نشست شورای این ستاد گفت: ما در زمان غیبت امام زمان ( عج الله تعالی فرجه) وظایفی را بر عهده داریم که شناختن وظیفه خود، تشخیص اصل از فرع از جمله آنها است.

 

وی افزود: ما باید مواظب باشیم که افراد سود جو نباید بتوانند از ما استفاده در راه اهداف خود داشته باشند.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تصریح کرد: دشمنان برای رسیدن به هدف خود با پررویی عمل می کنند و برای این که در مقابل حق بیایستد با پرروگری اقدام می کند که ما باید با توکل به خدا عمل کنیم تا خداوند نیز بر کار ما اثر بگذارد.

 

حجت الاسلام میر فخر الدین تصریح کرد: ما نباید بگذاریم که آنها پررو شوند و با دوری از کم رویی اقدام کنیم.

 

وی ادامه داد: در امر به معروف و نهی از منکر ما باید آموزش دیده باشیم و اطلاعات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم به شبهاتی که دشمنان ایجاد می کنند پاسخ دهیم.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: کسی که می خواهد در ستاد انجام وظیفه کند باید اطلاعات خود را افزایش دهد که در این راستا ما کلاس های آموزشی را نیز برگزار کرده ایم.

 

حجت الاسلام میرفخرالدین بیان کرد: لازم است تا تک تک ما آموزش لازم را ببینیم و از آنچه که امام زمان ( عج الله تعالی فرجه) را می رنجانند دوری کنیم و با آنها مقابله کنیم.

 

وی ادامه داد: طریقه اجرای امر نیز از دیگر موارد حساس است که باید برای آن توجه خاص داشته باشیم و نحوه آن را نیز آموزش ببینیم تا بتوانیم اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

کد خبر 574811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha