کاهش ‌آمار ازدواج در سطح کشور و جامعه

خبرگزاری شبستان: معاون طرح‌های آماری مرکز آمار کشور با اشاره به آمارهای ضد و نقیض گفت: بر اساس شواهد موجود میزان آمار ازدواج مردم در جامعه رو به کاهش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علیرضا زاهدیان، معاون طرح‌های آماری مرکز آمار کشور امروز ( 5 آبان) در« همایش روز آمار و برنامه‌ریزی» در دانشگاه یزد گفت: ما در کشور شاهد آمارهای متفاوت و ضد و نقیض در زمینه ازدواج و طلاق هستیم اما این شواهد نشان می دهد که ازدواج کشور همراه با کاهش است.

 

وی افزود: ما در کشور آمار مختلفی در زمینه بیکاری فارغ التحصیلان داریم که در این میان نیز تعداد بیکاری فارغ التحصیلان رشته های اماری بیشتر است اما تغییراتی که در کشور بوجود آمده است این اشتغال برای فارغ التحصیلان رشته های اماری بیشتر می شود.

 

معاون طرح‌های آماری مرکز آمار کشور بیان کرد: متاسفانه  آمارهای نادرست جامعه را با مشکلاتی رو برو می کند که معتقدیم با افزایش سواد آموزی افراد مختلف می توان این آمارهای غلط را کاهش داد و با توان زیاد در مقابل ارائه آمارها و اطلاعات نادرست جلوگیری کرد.

 

زاهدیان بیان کرد: خوشبختانه سرشماری سال 95 تاکنون یا استقبال مردم رو برو شد و مشارکت 50 درصدی سرشماری اینترنتی را داشتیم.

کد خبر 583415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha