آموزش نماز همراه با نقاشی به کودکان در نمایشگاه قرآن

جانشین غرفه ستاد اقامه نماز کشور از عرضه نرم افزارهای تصحیح قرائت نماز ویژه بزرگسالان در کنار آموزش این فریضه الهی به کودکان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

 
منصور باقران، جانشین غرفه ستاد اقامه نماز کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن با اشاره به دومین حضور محتوایی این ستاد در نمایشگاه قرآن به خبرنگار شبستان گفت: ستاد اقامه نماز کشور امسال با تدارک برنامه های متنوع ویژه اقشار مختلف جامعه در نمایشگاه قرآن حضور یافته است.

وی اظهار کرد: استفاده از ابزار نقاشی برای جذب کودکان به نماز، برگزاری مسابقات اخلاقی مذهبی، آموزش نماز و حمد وسوره، گرفتن عکس یادگاری و اعطای جوایز به کودکان از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای قشر حساس و آسیب پذیر کودک است.

 

باقران درباره برنامه های تدارک دیده شده این ستاد برای گروه سنی بزرگسال تصریح کرد: تصحیح قرائت نماز، پاسخ به شبهاتی همچون چرایی رعایت حجاب کامل برای بانوان در هنگام اقامه نماز و یا ادای آن به زبان عربی در کنار ارائه پژوهش های مرتبط با نماز از برنامه های تدارک دیده شده برای بزرگسالان است.

معاون روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: معرفی شیوه های جذب فرزندان به نماز، ارائه نرم افزارهای رایگان مرتبط با تصحیح قرائت نماز، نمازشناسی گام اول، نیاز پرسش و پاسخ و صحبت های خصوصی حجت الاسلام قرائتی همراه با برگزاری مسابقه نماز ویژه عموم بازدیدکنندگان از دیگر برنامه های مختص گروه سنی بزرگسالان است.

 

وی درباره ابتکارات اعمال شده در غرفه ستاد اقامه نماز کشور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بیان کرد: کتابت آیات و احادیث مرتبط با فریضه نماز توسط حجت الاسلام اسکندریان با سفارش بازدیدکنندگان و اهدای این خوشنویسی ها به آنها از جمله ابتکارات اعمال شده است.

باقران ادامه داد: برگزاری نشست تخصصی نماز و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای ستاد اقامه نماز کشور نیز در نمایشگاه نوزدهم انجام می شود.

 

وی با ابراز خرسندی از استقبال به عمل آمده از برنامه های ستاد اقامه نماز کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن خاطر نشان کرد: بنا بر ارزیابی های انجام شده و نیز نظرات ارائه شده استقبال مخاطبان به ویژه در گروه سنی کودک امسال با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

شایان ذکر است غرفه ستاد نماز کشور به عنوان زیر مجموعه بخش عترت و ولایت نمایشگاه قرآن در طبقه فوقانی مصلای امام خمینی پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

کد خبر 60213

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha