مصداق سازی عبرت های بنی اسرائیل با آزمون های شیعیان در غرفه مصاف

غرفه مصاف در بخش دانشگاهی نمایشگاه بین المللی قرآن تاریخ فراماسونری و عربت های بنی اسرائیل را برای تطبیق با عبرت آزمون های شیعیان به مخاطبان عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار شبستان، غرفه کارگاه آخرالزمان (جنبش مصاف) در بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از غرفه هایی است که با استقبال چشمگیر مخطبان مواجه شده است.

بنابراین گزارش، این جنبش که طی مجموعه سخنرانی های دکتر رائفی پور در دانگشاه های سراسر کشور درباره تاریخ فراموسونری و عبرت هایث بنی اسرائیل ایجاد شده در مدت کوتاهی توانسته خیل عظیمی از دانشجویان را با خود همراه کند.

همچنین، طرح سوالات مرتبط با مباحث مهدوی و برگزاری نشست تخصصی "شیطان در قرآن" از جمله دیگر برنامه های غرفه جنبش مصاف است.

این گزارش می افزاید: تطبیق مقایسه ای عقبرت های بنی اسرائیل با عبرت هایی شیعه که زمینه ظهور منجی عصر (عج) را فراهم می کند از دیگر مباحث مورد تاکید در برنام ههای ارائه شده این غرفه است.

شایان ذکر است، غرفه مصاف که نام اختصاری از مبارزه با صهیونیزم، اومانیسم و فراماسونری است در بخش دانشگاهی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن میزبان علاقه مندان به مباحث مهدوی است.

پایان پیام/

کد خبر 60215

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha