راه نجات روزمرگی و سردرگمی مدیران، توجه به خانواده شهدا و دیدار با یتیمان است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به اقشار مختلف مردم در جامعه گفت: راه نجات روزمرگی و سردرگمی مدیران، توجه به خانواده شهدا و دیدار با یتیمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد شب گذشته ( 4 بهمن) در نشست ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استانداری یزد گفت:نهادهای مذهبی و مردمی را بیشتر باید درگیر کنیم و سمن ها و تشکل ها مورد اعتماد مردم هستند زیرا متهم به این نیستند که دستگاه های دولتی هستند که باید بیشتر در میدان باشند.

 

وی افزود: در اصناف باید به جبهه اقتصادی استان در دهه فجر بیشتر توجه شود و برنامه های مختلفی داشته باشند.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ایتام به عنوان بخشی از جامعه است که ما باید بیشتر به آنها توجه داشته باشیم و همچون امام علی (ع) و تاسی به ایشان به این افراد توجه داشته باشیم زیرا باعث قوام نظام و دولت می شود و در مواقعی از سال نیز به بچه های یتیم سر بزنیم.

 

زمانی قمی تصریح کرد:مدیران و مسئولان دچار روزمرگی می شوند و خود را گم می کنند که را نجات از آن سرکشی به خانواده شهدا و دیدار با یتیمان است و بدانیم که انقلاب ما میخواهند ادامه دهنده راهی است که امام علی ( علیه السلام) به ما نشان داده است.

 

وی با اشاره به شرایط قبل از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در قبل از انقلاب دو قطب در جهان وجود داشت که انقلاب اسلامی با گفتمانی متفاوت از این دو قطب با جهان طرح مساله کرد و بر اساس کارآمدی دین با موفقیت و خیزش توده ها و مردم و رهبری شخصیت بی نظیر یک قرن گذشته به پیروزی رسید که باید خدا را شاکر باشیم.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که نتیجتا انقلاب به بلوغ خود می رسد و رفتار همه باید نشان از این بلوغ باشد و از ما و تمامی دوستداران باید رفتاری بلوغ سر زند.

 

زمانی قمی گفت:رفتار ما باید نشانه های از بلوغ در عرصه های سیاسا، اجتماع، دینداری و اقتصاد داشته باشد.

 

وی ادامه داد: اکنون ما شاهد تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام انقلاب اسلامی هستند و در این راستا نیز متاسفانه بخشی از گفتمان خشن و آدم کش  و تکفری برای اثبات این تئوری دشمنان به آنها کمک کردند ولی در مقابل نیز خوشبختانه جمهوری اسلامی با نشان داده چهره منطقی از دین و نشان دادن اسوه های همیشه جاوید به نام ائمه اطهار ( علیهم السلام) به نوعی در مقابل آنها ایستاده است.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: ما باید کارآمدی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهیم

 

زمانی قمی تصریح کرد: مردم به صداقت و رفتار نیکو پاسخ در خور می دهند و صداقت را احترام می گذارند و در این راستا رفتار حاکمان و مسئولان خیلی مهم است.

 

وی ادامه داد:رفتار جامعه باطن مسئولان است و انتقلال مفاهیم انقلاب به نسل سوم کاری بسیار خوب است اما بهتر از آن نیز اصلاح رفتار خود است.

 

استاندار یزد گفت:بهترین روش و شیوه برای معرفی انقلاب رفتار صحیح و مخلصانه همه افراد مسئول  و دوستدار انقلاب و نظام است.

 

زمانی قمی بیان کرد: گسست ملی موضوع خاص کشور ما نیست و هر کجا با نسخه های خود تدوین می شود و گفت و گو برای آن ایجاد می کنند که ما باید با رفتارهای مناسب آنها را قدرت انتخاب دهیم و از این طریق آموزه های امام علی (ع) را مورد توجه جوانان انقلاب قرار دهیم.

 

وی افزود: انقلاب، اسلام و تشیع ظرفیت های بی نهایت دارند که باید آنها را معرفی کرد..

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد:ما میتوانیم با رفتار صحیح تندیس ها را در قلب مردم داشته باشیم.

 

زمانی قمی تصریح کرد:ما احتیاج به مهربانی بیشتر ما همدیگر داریم و اگر میخواهیم ایرانی بزرگ و اسلامی داشته باشیم باید با هم مهربان و صمیمی باشیم و اشکلات خود را بپذیریم و برای آن راهکار پیدا کنیم.

 

وی گفت: امروز که میخواهند ناکارآمد نشان دهند باید بسیج شویم تا کارآمدی نظام را نشان دهیم.

کد خبر 684945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha