مدیر جدید فرهنگسرای الغدیر تبریز معرفی شد

خبرگزاری شبستان: داود هوشنگ روشنک کارشناس مدیریت فرهنگی و کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی به عنوان مدیر جدید فرهنگسرای الغدیر تبریز معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای الغدیر، حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ممدیر سابق فرهنگسرا گفت: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی نقطه عطفی در فعالیت های این مرکز بوده است.

وی رضایتمندی مخاطبان را بزرگترین اندوخته مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: داود هوشنگ روشنک از چهره های برجسته و فعال فرهنگی شهر تبریز است که با پشتوانه فکری و تجربیات عملی خویش باعث ارتقاء روزافزون فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خواهیم بود.

همچنین هوشنگ روشنک در سخنانی اظهار امیدوری کرد که با تلاش همکاران خدوم مجموعه فرهنگسرای الغدیر شاهد پیشرفت روزافزون فعالیت های فرهنگی باشیم.

لازم به ذکر است، داود هوشنگ روشنک کارشناس مدیریت فرهنگی و کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است که طی قریب دو دهه فعالیت فرهنگی و هنری مسئولیت هایی چون معاون حوزه هنری آذربایجان شرقی، معاون سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز، سردبیر مطبوعات منطقه ای و کشوری و مجری و سخنران مجامع علمی، فرهنگی و هنری داخلی و خارجی حضور اثر بخشی داشته است. 

کد خبر 697082

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha