اجرای ۳۵ هزار طرح از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل مؤسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء از اجرای ۳۵ هزار طرح از سوی این قرارگاه در سراسر نقاط کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سیروس محمدزاده، مدیرعامل مؤسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء امروز در مراسم اهدای 14 سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند و محروم شهرستان بناب اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در عرصه‌های دفاعی و نظامی، بلکه در محرومیت‎‌زدایی و عرصه‌های فرهنگی نیز فعال بوده است.

وی افزود: احداث مساجد، غسالخانه، بهسازی راه‌ها و پل‌های روستایی، خانه عالم، محرومیت‌زدایی از مناطق دورافتاده و رسیدگی به خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا و مشارکت در اردوهای جهادی و راهیان نور بخشی از اقداملات فرهنگی، عمرانی و سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء در استان بوده است.

مدیرعامل مؤسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: سپاه و مجموعه‌های وابسته به آن در طول سالیان متمادی توانسته مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه محرومیت‌زدایی را به خوبی جامه عمل بپوشاند.

محمدزاده با اشاره به این‌که رهبر انقلاب سازندگی را جهاد فی سبیل الله می‌دانند، افزود: سپاه توانسته در عرصه‌های زیرساختی و زیربنایی اقداماتی را داشته باشد که حیرت دشمنان را وا داشته است، با این توضیح که تمامی پروژه ها با پیوست فرهنگی همراه بوده اند.

وی احداث آزادراه مراغه – هشترود را از دیگر پروژه های مهم این مؤسسه در استان دانست و گفت: اعتقاد داریم با تحقق شعار «ما می توانیم» تمامی توطئه ها و تحریم های اقتصادی و فناوری دشمنان بی‌اثر مانده و با ادامه این مسیر؛ عزت و اقتدار نظام اسلامی محقق شده است.

مدیرعامل مؤسسه عاشورا قرارگاه خاتم الانبیاء همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به اهدای 14 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان بناب اظهار داشت: ارزش ریالی هر یک از جهیزیه های اهدایی حدود 100 میلیون ریال است که در راستای اهداف فرهنگی و مردم‌یاری مؤسسه اهدا می شوند.

محمدزاده در پایان از اجرای ۳۵ هزار طرح از سوی این قرارگاه در سراسر نقاط کشور خبر داد و گفت: تمامی طرح ها به همت جوانان مؤمن و متخصص کشور و با تکیه بر دانش بومی اجرایی می شوند.

کد خبر 694613

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha