تجلیل از برگزیدگان دومین دوره « کتاب سال یزد» با همکاری خانه کتاب شهید صدوقی یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: دومین دوره « کتاب سال یزد» با همکاری خانه کتاب شهید صدوقی یزد و تجلیل از برگزیدگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز گذشته (۱۳تیر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: با توجه به وفور نشر کتاب های مختلف، معرفی کتاب های برتر میتواند بسیار موثر در مصرف این کالای فرهنگی باشد.

وی افزود: کتاب یکی از فرهنگ ساز ترین عرصه ها در تاریخ بشر بوده است که ما نیز هدف خود را در کتاب سال بر این اساس قرار داده ایم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: مهمترین اولویت ما در این دوره از جشنواره کتاب سال توجه به محوری بودن یزد در کتاب های منتشر شده است که بر این اساس نیز انتخاب خود را بر اساس موضوع یزد قرار داده ایم.

جوادیان زاده بیان کرد: این دوره از کتاب سال یزد با همکاری خانه کتاب صدوقی یزد برگزار شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همکاری بسیار مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: خریداری 150 اثر از کتاب به عنوان برنامه ای در کنار تجلیل از آثار برگزیده است که میتواند به نویسندگان کمک کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: رسانه ها در امر توجیهی کتاب و کتابخوانی بسیار موثر هستند که میتوانند ما را یاری دهند.

جوادیان زاده گفت: جام باشگاه های کتابخوانی، روستا و عشایر دوستدار کتاب، جایزه ویژه مروجین کتاب از جمله برنامه های ما در راستای امر ترویج کتاب و کتابخوانی است تا بتوانیم سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

کتاب یزد اگر در پیشخوان عرصه های ملی و فراملی باشد به هدف خود رسیده است و هدف ما نیز بر همین اساس است.

کد خبر 714467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha