مسؤولان به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند

​حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: باعث تأسف است که برخی ادارات نسبت به مطالبات و درخواست‌های مردم بی‌توجهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز  با اشاره به تائید حکم اعدام دو نفر از مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار سکه و ارز اظهار داشت: این خبر باعث مسرت مردم شده است، ولی مردم همچنان بی‌صبرانه منتظر اجرای احکام هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی گرچه دیرهنگام بود ولی انجام گرفت که این اقدام می‌تواند به شبهاتی که از سوی مغرضان علیه قوه قضاییه ایجاد شده بود؛ پایان دهد و با افزایش این کار موجبات بازگشت اعتماد عمومی مردم نسبت به مسولان انجام گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب نسبت به برخورد شفاف مسؤولان تأکید داشتند و فرمودند که نباید از مردم به جز مسائل نظامی و امنیتی چیز دیگری را پنهان کنیم.

آل‌هاشم بر لزوم رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: منطق حکومت علوی بر این است که نباید کسی به خاطر مسؤولیت خود مغرور شود و این مسئولیت روی اخلاق فرد تاثیر بگذارد.

وی با بیان این‌که مسؤولیت فرصت و زمینه‌ای برای خدمت به مردم است؛ تصریح کرد: باعث تأسف است که برخی ادارات نسبت به مطالبات و درخواست‌های مردم بی‌توجهی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور قابل توجه اقشار مختلف مردم برای رسیدگی به مشکلتشان در محل مصلای تبریز افزود: جمعیتی که قبل از نماز جمعه برای رسیدگی به امور خود در مصلای تبریز حضور می یابند؛ نشان می‌دهد که باید در ادارات وقت بیشتر به مردم گذاشته شود.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به رسوایی آل‌سعود در قتل روزنامه‌نگار منتقد رژیم حاکم بر عربستان اظهار داشت: دولت جنایتکار سعودی در برابر ادله و شواهد موجود نتوانست مقاومت کند و به صورت رسمی قتل جمال خاشقجی را پذیرفت.

وی با بیان این‌که رسوایی جدید آل‌سعود پیامدهای سنگینی در عرصه‌ بین‌المللی به دنبال داشت، افزود: حتی رئیس جمهور آمریکا نیز نتوانست در حمایت از شریک جنایات خود در منطقه موضع‌گیری کند.

وی تصریح کرد: برخلاف ادعاهای بن‌سلمان و مقامات سعودی، ساختار سیاسی عربستان طوری است که امکان چنین جنایتی بدون هماهنگی مقامات عالی وجود ندارد، قطعا این جنایت با اطلاعات کامل مقامات رده بالای سعودی و البته با هماهنگی آمریکا صورت گرفته است.

 

کد خبر 736022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha