روزانه ۱۲۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب بازدید می‌کنند

ماهوتی گفت: در روزهای ابتدایی، هر روزه بیش از ١٢٠ هزار نفر از نمایشگاه کتاب تبریز بازدید کرده اند و به نظر می رسد که استقبال در روز پایانی بیشتر نیز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «‌حبیب ماهوتی» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علی رغم مسائل اقتصادی که این روزها در کشور وجود دارد، برای رفاه حال بازدیدکننده های نمایشگاه بین المللی تبریز بیشتر از چهل میلیارد ریال هزینه شده است. 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز تصریح کرد: احداث سرویس های بهداشتی جدید و امکانات رفاهی، مکانیزه کردن سیستم پارکینگ و تکمیل بخش اداری از جمله فعالیت های صورت گرفته در یک سال اخیر است. 

ماهوتی اظهار کرد: برای رفاه حال بازدیدکننده های نمایشگاه بین المللی تبریز و تامین رضایت خاطر شهروندان، دو مجموعه خدماتی جدید به مساحت حدود ١٢٠٠ متر مربع و با امکاناتی چون سرویس بهداشتی های ایرانی و فرنگی و ویژه معلولین  ،وضوخانه، اتاق تعویض لباس و اتاق شیردهی نوزادان  احداث شده است و تمام این موارد بر اساس آخرین استانداردهای بین المللی انجام گرفته است. 

وی در زمینه مکانیزه کردن پارکینگ های نمایشگاه کتاب تبریز نیز گفت: به این ترتیب، هر لحظه امکان آمارگیری از میزان بازدید از هر نمایشگاه به صورت کلی، روزانه و ساعتی وجود دارد و این کار می تواند با نظم دادن به ورود و خروج  و پارک خودروها، رضایت شهروندان را فراهم کند.

ماهوتی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به موفقیت های نمایشگاه بین المللی تبریز در بین سایر نمایشگاه های کشور، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی تبریز از نظر امکانات و نحوه برگزاری در بین تمام نمایشگاه های دارای سایت  کشور، رتبه نخست را کسب کرده است. 

وی افزود: با داشتن رتبه الف و ممتاز، نمایشگاه بین المللی تبریز امتیاز بیشتری از نمایشگاه بین المللی تهران کسب کرده است. 

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز با اشاره به استقبال بالای شهروندان از نمایشگاه کتاب تبریز، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب را یک وظیفه فرهنگی در قبال شهر تبریز می دانیم و به همین دلیل کمال همکاری را در تمام دوره های برگزاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته ایم. 

ماهوتی ادامه داد: در روزهای ابتدایی، هر روزه بیش از  ١٢٠ هزار نفر از نمایشگاه کتاب تبریز بازدید کرده اند و به نظر می رسد که استقبال در روز پایانی بیشتر نیز خواهد بود. 

گفتنی است، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برپاست.

کد خبر 736028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha