نمایشگاه عکس سند همکاری سازمان ملل در تبریز گشایش یافت

نمایشگاه عکس سند همکاری سازمان ملل با ایران در مجتمع فرهنگی و هنری ۲۲ بهمن تبریز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نمایشگاه عکس سند همکاری سازمان ملل با ایران امروز به همت وزارت امور خارجه و با همکاری خبرگزاری ایرنا و مرکز اسناد سازمان ملل در مجتمع فرهنگی و هنری 22 بهمن تبریز برپا شد.

رحیم شهرتی‌فر، معاون امور سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی در آئین افتتاح این نمایشگاه با بیان این‌که نظام اسلامی ایران با قبول همکاری‌های متقابل یکی از عرصه‌های همیشه فعال در سازمان ملل است، اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم؛ ایران به عنوان یکی از کشورهای متمدن و صلح‌جو همکاری با سازمان ملل را پذیرفت و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی با اشاره به این‌که تریبون سازمان ملل متحد همواره حقانیت و مطلومیت ایران را به گوش جهانیان رسانده است، افزود: همیشه برای اثبات حقانیت و درستی ادعا به اسناد نیازمند بوده ایم، از این‌ رو تصاویر ثبت صحنه‌ها و بیان همکاری ایران بهترین اسناد برای ما است.

معاون امور سیاسی استانداری آذربایجان‌شرقی برپایی این نمایشگاه را فرصتی برای پاسخ به سؤالات موجود در اذهان کنجکاو جامعه دانست و افزود: اهمیت نمایشگاه اسناد همکاری بین ایران و سازمان ملل متحد بر کسی پوشیده نیست، انتظار داریم جامعه دانشگاهی از این رویداد مهم استقبال ویژه داشته باشند.

گفتنی است، این نمایشگاه از امروز ۲۱ آبان‌ماه به مدت یک هفته در تبریز در مجتمع فرهنگی و هنری 22 بهمن تبریز پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

 

کد خبر 739303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha