وحدت نیروهای مسلح عامل اصلی آزادسازی سوسنگرد بود

آل‌هاشم گفت: آنچه باعث شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد شد، اتحاد نیروهای مسلح بود و همه یک شعار در ذهنشان بود و آن اینکه باید سوسنگرد آزاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در همایش بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در تبریز، اهار داشت: در جریان عملیات آزادسازی سوسنگرد علاوه بر رزمندگان لشکر عاشورا از لشکر اهواز هم نیرو برای این عملیات نیرو وارد شد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: آنچه باعث شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد شد، اتحاد نیروهای مسلح بود و همه یک شعار در ذهنشان بود و آن اینکه باید سوسنگرد آزاد شود.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی که فرمودند «تا فردا باید سوسنگرد آزاد شود»، خاطرنشان کرد: این شهر اولین شهری بود که از محاصره دشمن درآمد و آزاد شد به‌طوری که سوسنگرد کلید فتح خوزستان بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: اگر سوسنگرد آزاد نمی‌شد، در حمیدیه شکست می‌خوردیم و اگر حمیدیه از دست می‌رفت، تکلیف خوزستان معلوم نبود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این‌که بسیاری از رزمندگان اشکر عاشورا سهم بسزایی در آزادسازی سوسنگرد داشتند، ادامه داد: شهید محراب آیت الله مدنی و همچنین مقام معظم رهبری نیز به عنوان شخصیت‌های تاثیرگذار نقش فعالی در شکستن حصر و آزادی سوسنگرد ایفا کردند.

کد خبر 740915

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha