همایش «ابن سینا و فیلسوفان اسلامی»، 26 و 27 مهر برگزار می شود

دبیر همایش «ابن سینا و فیلسوفان اسلامی» از سخنرانی آیت الله خامنه ای و اساتیدی چون دکتر داوری اردکانی، دکتر مجتهدی، دکتر دینانی و دکتر اعوانی در این همایش دو روزه خبر داد.

دکتر قاسم پورحسن، دبیر همایش "ابن سینا و فیلسوفان اسلامی" از سلسله همایش های "واکاوی زندگی، آثار و اندیشه های فیلسوفان مسلمان در دوره زمانی بعد از 350 تا 550 هجری قمری" که قرار است از سوی بنیاد حکمت اسلامی صدرا در تهران برگزار شود، در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: این همایش سه شنبه و چهارشنبه، 26 و 27 مهر با سخنرانی اساتید صاحبنظر در حوزه فلسفه اسلامی و حکمت سینائی در سالن همایش های بنیاد حکمت اسلامی صدرا برگزار می شود.

 

وی آیت الله سید محمد خامنه ای، رئیس بنیاد حکمت اسلامی صدرا و دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی را سخنرانان افتتاحیه و اختتامیه این همایش عنوان کرد و ابراز داشت: در این همایش دو روزه اساتیدی چون دکتر رضا داوری اردکانی، دکتر کریم مجتهدی، دکتر غلام رضا اعوانی، دکتر حسین کلباسی، دکتر سلیمان حشمت و دکتر سید یحیی یثربی سخنرانی می کنند.

 

دکتر پورحسن خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش آثار جدید بنیاد حکمت اسلامی صدرا و انجمن فلسفه ملاصدرا به نمایش گذاشته می شود همچنین شرح بخش منطق دانشنامه علائی که توسط اینجانب و آقای مقربی انجام شده است، عرضه خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 74256

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha