امام خمینی همواره بر وحدت کلمه تأکید داشته است

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس گفت: وحدت کلمه امروز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کند. امام خمینی(ره) عمق این موضوع را درک کرده بودند.

«شهاب الدین بی‌مقدار» در گفت وگو با خبرنگار حبرگزاری شبستان در تبریز مهم‌ترین توصیه امام خمینی(ره) را تحقق اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شرایط امروز حامعه ایجاب می‌کند تا این توصیه مهم بنیانگذار کبیر انقلاب جدی تر دنبال شود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) همواره بر وحدت کلمه تاکید داشتند، امام خمینی(ره) تاکید داشتند که از هر سلاحی قوی‌تر، وحدت کلمه در جامعه است. وحدت کلمه نیز به زور ایجاد نخواهد شد؛ بلکه باید کاری کنیم که قلب‌ها به هم نزدیک شود و بحث خودی و غیر خودی را از میان ببریم.

وی خاطرنشان کرد: باید برای تحقق وحدت کلمه که یکی از توصیه‌های امام (ره) برای رسیدن به اهداف انقلاب است به نظرات مردم توجه کنیم. امام واقعاً به اصل وحدت کلمه عمل می‌کردند. هر وقت فردی از هر ارگان و مقامی که قصد داشت این وحدت را از بین ببرد با آن برخورد می‌کردند.

 نماینده تبریز در مجلس تصریح کرد: وحدت کلمه امروز می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را برطرف کند. امام خمینی(ره) عمق این موضوع را درک کرده بودند که چگونه می‌توان با وحدت کلمه به دنیا پاسخ داد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) همیشه بر رعایت حقوق مردم تاکید داشتند؛ اما امروز عده‌ای عزیزتر و عده‌ای ذلیل‌تر هستند؛ عده‌ای کلاً کنار گذاشته شده و به نظر آنها نیز توجهی نمی‌شود.

این عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس درباره این که چه کسانی از به فراموشی سپردن دیدگاه‌های امام خمینی(ره) و یا تحریف این دیدگاه‌ها سود می برند، تاکید کرد: افرادی که از تحریم و اختلاف سود می‌برند به دنبال تحریف و به فراموشی سپردن توصیه‌های امام هستند.

کد خبر 797307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha