۳۰ سال رهبری حضرت آیت الله خامنه ای سرشار از عزت و اقتدار نظام بوده است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: با گذشت ۳۰ سال از رهبری حضرت آیت الله خامنه ای؛ نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی  آل هاشم» امروز در دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی تبریز با اشاره به سالگرد انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب بعد از ارتحال امام خمینی اظهار داشت: به حق می توان اذعان داشت که "خامنه ای، خمینی دیگر است". 

امام جمعه تبریز ادامه داد: با گذشت ۳۰ سال از رهبری معظم له؛ نظام اسلامی با همان صلابت و اقتدار امام بدون توقف و عقبگرد در حال پیشرفت است و نه تنها نظام اسلامی بلکه مسلمان جهان زیر پرچم ولایت حضرت آیت الله امام خامنهای عزیز هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف گفت: بسیج دانشجویی با استفاده از فرصت جوانی و با حفظ روحیه انقلابی، سواد رسانه ای و سواد فضای مجازی خود را ارتقا دهند و تهدیدات بوجود آمده در این فضا را به فرصت تبدیل کنند و به شبهات دینی و فرهنگی ایجاد شده توسط دشمن پاسخ دهند.

آل هاشم با تاکید بر اینکه بسیج باید آتش به اختیار با حفظ قانون در تمام عرصه‌ها پیشگام باشد گفت: بسیج دانشجویی باید با وحدت و اعتماد به نفس بالا و حفظ امید با دیگر تشکل‌های فعال دانشگاه‌ها ارتباطی تنگاتنگ داشته باشد.

امام جمعه تبریز افزود: ارتباط با روحانیت و تحکیم روابط با آنها در دانشگاه‌ها و عدم اختلاف بین بچه‌های حزب اللهی از دیگر وظایف بسیج دانشجویی است که دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر ارتقای سطح علمی و معرفتی بسیجیان گفت: برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی سیاسی و دینی هم باید در دانشگاه جز اولویت‌ها باشد.

کد خبر 797321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha