برگزاری جشن ۴۰ هزار نفری همزمان با دهه کرامت در استان یزد

حجت الاسلام حیدری با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان یزد گفت: جشن بزرگ ۴۰ هزار نفری همزمان با دهه کرامت در استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سیدناصر حیدری در نشست شورای هماهنگی دهه کرامت یزد گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد با شعار محوری « خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت(ع) » فعالیت های خود را پیگیری می کند.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: ایجاد رواق رضوی با محوریت کتاب و کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه ها و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ها از جمله برنامه های ما است.

وی افزود: ما در بحث کتاب و کتابخوانی به آمار و توجه به کتاب گاهی به سراغ جشنواره ها می رویم اما ایجاد جاذبه نکرده ایم که می توانیم با معرفی نجات یافتگان کتاب این امر را پیگیری کنیم.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: توجه ویژه ما به بحث کتاب و کتابخوانی است و در کنار آن نیز بخش های مختلف ایستگاه کودکان، تئاتر مسجدی و مردمی، ایستگاه خدمت رسانی برنامه داریم.

وی ادامه داد: 10 هزار نفر در 26 عرصه خادمیاری داریم که این ظرفیت بزرگی در جهت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم داریم.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید تصریح کرد: بخش ویژه ما تشکل های مردمی شبکه جوانان رضوی است که از 12 سال پیش این اتفاق در یزد افتاده است که با عنوان جشن های زیر سایه خورشید برنامه داریم.

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: در دو هزار بخش روستایی و شهری برنامه داریم و به صورت بین المللی اجرا می شود.

وی گفت:  بیش از 280 برنامه در هشت روز حضور خدام در یزد داریم .

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید بیان کرد: توجه حداکثری ویژه به تمام اقشار و حل مشکلات مردم دلیل ماندگاری این جشن ها بوده است.

وی گفت: در طول سال کانون جوانان رضوی فعال هستند و به بررسی راه حل های رفع مشکلات می پردازند تا در دهه کرامت این برنامه ها اجرا شود.

حجت الاسلام حیدری بیان کرد:  تکمیل 6 خانه نیمه ساز در بهاباد، توجه ویژه به مشکلات معیشتی، حقوقی از جمله این برنامه ها است.

وی گفت: جشن بزرگ 40 هزار نفری  با مشارکت مردم شهر یزد در سید جعفر محمد(ع) در روز پنجشنبه 20 تیرماه برگزار می شود.

کد خبر 803820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha