اظهارات ضد و نقیض ترامپ نشانه‌ای از سردرگمی واشنگتن است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به سیاست‌ها و اظهارات ضد و نقیض ترامپ، گفت: این رفتارها نشانه‌ای بارز از سردرگمی واشنگتن در مقابل ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع نیروهای تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش در تبریز، اظهار داشت: هراس دشمنان از ایران اسلامی در سایه وحدت و  اقتدار نیروهای مسلح کشور است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اقتدار، امنیت و آرامش و آسایش مردم کشور، به برکت تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح است، خاطرنشان کرد: امروز در سایه همدلی و هماهنگی نیروهای غیرتمند سپاه و ارتش، شاهد هراس دشمنان از ایران اسلامی هستیم.

وی ادامنه داد: در منطقه حساس آذربایجان با همکاری سپاه عاشورا، بسیج و ارتشیان مقتدر عالی‌ترین ضریب امنیت را شاهد هستیم، قطعا این امر محقق نمی شود مگر با درایت و همدلی نیروهای مسلح مستقر در استان.

امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه ها و تهدیدهای اخیر رییس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد استیصال دولت آمریکا در مقابله با تدابیر هوشمندانه، مدبرانه و حکیمانه فرماندهی کل قوا هستیم، نشان از حرکت صحیح نظام در مسیر عزت و اقتدار است.

وی با اشاره به سیاست‌ها و اظهارات ضد و نقیض ترامپ، تصریح کرد: این رفتارها نشانه‌ای بارز از سردرگمی واشنگتن در مقابل ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: فرموده مقام رهبری مبنی بر «شرایط نه جنگ و نه مذاکره با آمریکا»، باعث درماندگی دولت این کشور متخاصم شده و روزی ناوگان خود را به خلیج فارس اعزام می‌کنند و روزی رهبر معظم انقلاب را تحریم می‌کنند.

همچنین «محمدرضا پورمحمدی»، استاندار آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان این‌کنه امنیت بی بدیل کشور به برکت توانمندی‌های نیروهای مسلح حاصل شده است، افزود: دشمن از تمامی نقشه‌های خود در سال‌های گذشته علیه ایران اسلامی مأیوس شده و امروز شکست سختی در عرصه جنگ الکترونیکی متحمل شده است.

کد خبر 805127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha