کسب مجوز ۴ رشته جدید در دانشگاه امام جواد(ع) یزد

وحدت با اشاره به بررسی رشته های مورد نیاز در استان گفت: مجوز ۴ رشته جدید در مقاطع مختلف در دانشگاه امام جواد(ع) یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی وحدت» در نشست خبری هیات رئیسه دانشگاه امام جواد(ع) یزد گفت: یکی از طرح های ما در زمینه توانمندی های کارآفرینانه دانشجویان استان یزدبا عنوان طرح « توانا» است که با حضور 70 نفر از دانشجویان استان اجرا می شود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و عمده بحث های آن در مورد کارآفرینی و کسب و کار جدید است.

رئیس موسسه امام جواد (ع) یزد  افزود: 23 دانشگاه مادر در سراسر کشور این طرح را برگزار کرده اند که دانشگاه امام جواد(ع) به عنوان اولین دانشگاه غیر انتفاعی کشور این دوره را برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: اخذ مجوز برگزاری  جی آر ای از برنامه های دیگر ما است که تحت نظارت سازمان ای تی اس آمریکا و سازمان پرینستون آمریکا برگزار می شود.

وحدت تصریح کرد: ما در دانشگاه 4 رشته  جدید در مقاطع مختلف داشته ایم که رشته مهندسی کامپیوتر در گرایش نرم افزار در مقطع کارشناسی ارشد، رشه علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی در مقطع کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی، رشته مشاوره در مقطع کارشناسی از جمله این رشته ها است.

وی گفت: 10 رشته کارشناسی ارشد داریم که با مجوز دو رشته جدید تعداد 12 رشده دانشجو پذیرش داریم.

رئیس موسسه امام جواد (ع) یزد ادامه داد: از دیگر اقدامات ما افتتاح مرکز مشاوره دانشگاه با عنوان مهر دانشگاه است که امیدواریم متفاوت از مراکز دیگر باشد.

کد خبر 805235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha