جنگ ما با دشمن جنگ عقیده است

حجت الاسلام قمی تأکید کرد: امروز جنگ ما با نظام استکباری جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام «محمد قمی» شب گذشته(۳۱ تیر) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی که در سالن سینما قدس تبریز برگزار شد، اظهار داشت: راه سعادت و مکتب ملت ایران از مرام و مسلک امام خمینی گرفته شده که همان خدمتگزاری است.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور با بیان این‌که با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی با قدرت و مصمم‌تر بر آن عهدی که بستیم، پایبند مانده‌ایم، خاطرنشان کرد: همانطور که امام راحل فرمودند؛ ما برای احقاق حقوق مظلومان در جوامع بشری تا آخرین قطره خون برای احقاق حقوق دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که همه ما امروز دلمان برای امام خمینی تنگ شده ولی  امروز خمینی زمان، آغوش و سینه خود را برای تیرهای بلا باز کرده است، گفت: امروز جنگ ما با نظام استکباری جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد.

قمی با تأکید بر این‌که باید در جنگ اعتقادی بسیج بزرگ سربازان اسلام را به راه اندازیم، افزود: ما برای دشمن رجز نمی‌خوانیم که از روی جوگیری حرفی زده باشیم، مکتب امام راحل قیام علیه ظالم و دفاع از مظلوم را به ما آموخته است.

وی با تأکید بر این‌که در زمینه فرهنگ کشور مسؤول هستیم، خاطرنشان کرد: ما مسؤول خدمت فرهنگ نیز هستیم و اگر ظلم فرهنگی در کشور شده و یا بدحجابی و بقیه کارهای ضدفرهنگی  انجام گرفته است، مسوولیت آن بر عهده ما است.

گفتنی است، در پایان این مراسم، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طی حکمی حجت‌الاسلام حسن شعبانی گلوانی را به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان منصوب کرد.

 
کد خبر 813135

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha