طرح ساماندهی توزیع نشریات سراسری و محلی اجرایی می‌شود

شفیعی از اجرای طرح ساماندهی توزیع نشریات سراسری و محلی خبر داد و گفت: قرار است این طرح با محوریت خانه مطبوعات استان و با همکاری دیگر تشکل های صنفی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی شفیعی» امروز در همایش بزرگداشت روز خبرنگار که در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: خانه مطبوعات و رسانه های استان رویکرد تعاملی با دیگر تشکل های مطبوعاتی دارد که برکات این رویکرد در سال های گذشته به خوبی نمایان شده است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعات استان به همت خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره برای نخستین بار از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به یک تشکل صنفی سپرده شد که امر بسیار مبارکی بود و آثار ارزشمندی به دنبال داشت.

شفیعی ادامه داد: این رویکرد تعاملی در بحث پیگیری دریافت کاغذ یارانه ای برای مطبوعات استان نیز پیگیری شد و طی فراخوان عمومی به اطلاع مدیران مسئول رسید تا نشریاتی که علاقه‌مند به دریافت کاغذ بودند، درخواستشان جمع آوری شده و از تهران پیگیری شود.

 

وی همچنین از طرح ساماندهی توزیع نشریات سراسری و محلی خبر داد و خاطرنشان کرد: قرار است این طرح با محوریت خانه مطبوعات استان و با همکاری دیگر تشکل های صنفی زیر نظر اداره کل ارشاد استان اجرایی شود.

شفیعی ادامه داد: خانه مطبوعات بهار امسال تفاهمنامه ای در راستای توانمندسازی اصحاب رسانه منعقد کرده که در راستای آن، روز شنبه شاهد برگزاری کارگاه آموزشی «گونه شناسی جرایم سایبری در رسانه ها » خواهیم بود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان آذربایجان‌شرقی برگزاری دوره های آموزشی اقتصاد رسانه، صفحه آرایی و گرافیک، خبرنگار موبایلی و سوژه یابی، دوره روزنامه نگاری تکمیلی در مرند و مقدماتی در شهرهای مختلف استان را از دیگر برنامه های خانه مطبوعات در ماه های آینده برشمرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم از سه پیشکسوت عرصه مطبوعات آذربایجان شرقی (اسماعیل هدایتی، علی نیک‌رفتار و کاظم نیک‌رفتار) تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 819115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha