سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به تبریز

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز برای بازدید از چند طرح ملی و عمرانی به تبریز سفرکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدباقر نوبخت» صبح امروز(۲۴ مرداد) در جریان سفر یک روزه و برای بازدید از چند طرح ملی مهم ریلی، جاده‌ای و عمرانی وارد تبریز شد. او در این سفر از طرح های محور جدید راه آهن میانه- تبریز، بزرگراه اهر- تبریز و قطار شهری تبریز بازدید می کند.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از طرح مشارکتی آزاد راه تبریز- بازرگان هچنین مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز بازدید خواهد کرد.

بنابر این گزارش، نوبخت در حاشیه بازدید طرح‌ راه‌آهن میانه - بستان‌آباد - تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون عملیات خاکبرداری به وسعت ۵۰ میلیون مترمکعب انجام گرفته و حدود ۱۵ کیلومتر پل و تونل در مسیر احداث شده است.

وی با بیان این‌که تاکنون مبلِغ یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای پروژه صرف شده که ارزش امروزی آن بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است، افزود: این طرح جزو پروژه‌های اولویت‌دار بوده و به‌رغم شرایط سخت تحریمی محور میانه به بستان آباد اتمام یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این‌که این راه‌آهن مسیر تهران - تبریز را تا ۵ ساعت کاهش می‌دهد، ادامه داد: به زودی ۴۰ میلیارد تومان نیز به پروژه پرداخت خواهد شد و برای تکمیل آن مشکل اعتباری نخواهیم داشت.

کد خبر 821258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha