جنگ اقتصادی بدتر از دوران هشت سال دفاع مقدس است

پزشکیان جنگ اقتصادی را بدتر از جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: هر واحد تولیدی که به فعالیت ادامه می‌دهد گلوله‌ای بر قلب آمریکا و ترامپ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» امروز(۲۱ شهریور) در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان‌شرقی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در تبریز همراه بود، اظهار داشت: نیازمند تفویض اختیار به استان ها در حوزه تولید و صنعت هستیم.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خواستار حذف بروکراسی های زاید اداری و همچنین بررسی تخصصی موضوعات مربوط به این حوزه در جلسات شد و خاطرنشان کرد: برای بررسی اصولی مسائل و کمک به واحدهای تولیدی باید وضعیت فعلی و آینده واحدها احصا و به صورت منظم در جهت برنامه‌ریزی اقدام شود.

وی با تأکید بر این‌که برای اهداف تعیین شده در جهت رونق تولید و افزایش صادرات اختیار لازم است، تفویض اختیار را به استان بدهند تا وظایف را انجام دهیم، گفت: بدون اختیار پاسخگویی و مسوولیت بی‌معنی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: لازم است مشکلات هر بخش اعم از صنعت، معدن و کشاورزی به صورت مجزا طرح و در مورد رفع این مسائل ارائه راهکار و برنامه‌ریزی شود.

پزشکیان جنگ اقتصادی را بدتر از جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: هر واحد تولیدی که به فعالیت ادامه می‌دهد گلوله‌ای است بر قلب آمریکا و ترامپ که چشم دیدن شکوه ایران اسلامی را ندارد.

کد خبر 831151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha