لزوم ارتباط بیشتر انجمن‌های هنری و گروه‌های هنری/ کار فرهنگی؛ خطیر ولی دارای پاداش بزرگی است

جمیری با تأکید بر لزوم ارتباط بیشتر انجمن‌های هنری و گروه‌های هنری، گفت: کار فرهنگی و هنری؛ امر خطیری است اما دارای پاداش و اجر بزرگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «جواد جمیری» در برنامه بازدید و سرکشی از دفتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان ضمن آرزوی قبولی طاعات، عبادات، عزاداری‌ها و سوگواری‌ها در ایام ماه محرم‌الحرام از کسب رتبه برتر استانی و کشوری توسط این کانون ابراز خوشحالی و مسرت کرد.

وی با تأکید بر لزوم کادر سازی مناسب و مطلوب در سطوح مختلف در جهت تصدی مسئولیت‌های آینده در سازمان بسیج هنرمندان؛ خواستار تخصص و تعهد بیش از پیش مسئولین و مدیران در این سازمان به ویژه در دوران حاضر شد و اذعان کرد: باید ارتباط بین انجمن‌های هنری در سازمان بسیج هنرمندان مراکز استان‌ها و گروه‌های هنری در شهرستان‌ها بیشتر شود.

جانشین سازمان بسیج هنرمندان کشور بابیان اینکه تولید به‌نوعی آموزش در عرصه هنر محسوب می‌شود؛ بازدید از سازمان‌ها و کانون‌های بسیج هنرمندان را در جهت تحلیل و ارزیابی سیاست‌های اتخاذشده خواند و ادامه داد: جشنواره‌ها، همایش‌ها و کارگاه‌ها در جهت توانمندسازی بیش از پیش اعضاء فعال بسیج هنرمندان برپا می‌شود.

وی  به نگاه انقلابی و ارزشی سازمان بسیج هنرمندان به مقوله ارزشمند هنر و فعالیت هنری اشاره کرد و گفت: ما بیشتر از سازمان محوری (توجه به سازمان‌های استانی بسیج هنرمندان) به دنبال کانون محوری (توجه به کانون‌های شهرستانی و مناطق بسیج هنرمندان) هستیم تا از ظرفیت بالا و پتانسیل قابل‌توجه کانون‌ها در پیشبرد اهداف مدنظر استفاده کنیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه باید در اجرای برنامه‌ها، پروژه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های بسیج هنرمندان به ملاحظات و مقتضیات بودجه‌ای نیز توجه جدی شود، تصریح کرد: کار فرهنگی و هنری، امر خطیری است که البته مورد تأکید دین مبین اسلام و دارای پاداش و اجر بزرگی است.

گفتنی است که در همایش اخیر مدیران، سرپرستان و مسئولان سازمان بسیج هنرمندان و کانون‌های بسیج هنرمندان سراسر کشور در مشهد مقدس، کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان از میان 400 کانون فعال به عنوان کانون برتر کشوری انتخاب، تقدیر و تجلیل شد.

کد خبر 835103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha