نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان و اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد برگزار شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اجرای برنامه های هفته کتاب با نمایندگان و اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی، نشست سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایندگان هنرمندان، اصحاب فرهنگ و هنر استان یزد در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط اصولی با هنرمندان را طراحی کند

محمد محمدی مسئول انجمن شعر استان یزد گفت: امروز شاهد انزوای شاعران و هنرمندان شده ایم که بایستی فکری برای رهایی آنها از انزوا کرد که مقام معظم رهبری و امام (ره) به خوبی بر آن تاکید کرده اند.

وی افزود: ما در فعالیت های هنری انجمن ها در اجرا بسیار ضعیف هستیم و نیازمند شاخص هایی هستیم که هنرمندان در این حوزه ماندگار شده و فعال شوند و به حوزه های دیگر جذب نشوند.

مدیر انجمن شعر استان یزد بیان کرد: اگر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباط اصولی با هنرمندان را طراحی کند بسیار می توانیم موفق عمل کنیم.

زیرساخت ها در زمینه تئاتر استان یزد بسیار کم است

احمد ندافی، نماینده انجمن تئاتر استان یزد نیز در این نشست گفت: متاسفانه بودجه مهمترین مشکل ما است که همین امر باعث تعطیلی بسیاری از تئاترهای استان است .

وی افزود:  زیرساخت تئاتر ما کم است اما با وجود این که در هر موقعی از سال در یزد تئاتر برگزار می شود ولی نبود سالن بیشترین رنج را بر ما  روا داشته است.

ندافی بیان کرد: در استان یزد  40 گروه با 750 نفر در انجمن ها ثبت نام کرده اند که نیازمند زیرساخت ها است.

این مراسم ه به مدت بیش از 2 ساعت طول کشید،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رویکرد های این وزارتخانه در جهت اجرای برنامه های فرهنگی مطالبی را ارائه کرد.

کد خبر 854620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha