مهم‌ترین وطیفه مرزبانی، حفظ حاکمیت کشور است

آل هاشم با بیان این‌که حفظ و حراست از مرزها وظیفه همگانی است، گفت: مهم‌ترین وطیفه مرزبانی، حفظ حاکمیت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز در دیدار فرمانده مرزبانی کشور، اظهار داشت: رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح در یگان‌های نمونه نیروی انتظامی فراموش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: نیروی انتظامی با وجود مظلومیت با اقتدار تمام در برابر آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان ایستاده و در این راه شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر در ارتباط با بنزین با اقتدار، خویشتن داری و مردم‌ داری برخورد و امنیت و آرامش را در خیابان‌ ها حاکم کرد و اغتشاشگران نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

آل هاشم با بیان این‌که حفظ حدود و ثغور مرزها در راستای حفظ حاکمیت کشور ضروری است، افزود: تعاملات مرزی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای هم مرز در ۴ گوشه کشور باید افزایش یابد.

وی با بیان این‌که حفظ و حراست از مرزها وظیفه همگانی است، اظهار داشت: براساس فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه «مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است» از مهم‌ترین وظایف مرزبانی، حفظ حاکمیت کشور است.

امام جمعه تبریز در پایان خواستار توجه مسؤولان کشور به مرزها شد و گفت: مسؤولان نباید از اقدامات فرهنگی برای ترویج ارزش های اسلامی و دینی در جوامع مرزی غافل باشند.

 

کد خبر 863134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha