معرفی آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی در قالب ۲۵ غرفه

مسئول برگزاری نمایشگاه آثار پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی از معرفی آثار پژوهشی این دفتر در قالب ۲۵ غرفه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «موسی الرضا تیموری» پیش از ظهر امروز(پنجشنبه 28 آذر) در مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، در ارائه گزارشی از فعالیت های این نمایشگاه گفت: جهت تسهیل مشتاقان علم و دانش تخفیف ویژه ای برای مخاطبان به جهت خرید آثار پژوهشی و فناوری در نظر گرفته شده بود

 

مسؤول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: همزمان با این نمایشگاه دو نمایشگاه دیگر به صورت ویژه مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حاضر شد که یکی از آنها نمایشگاه استانی استان قم و همچنین نمایشگاه فناوری در استان تهران بود.

 

وی تأکید کرد: لازم است از حمایت ویژه رییس دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت پژوهش دفتر و حضور و مشارکت معاونت ها اعم از معاونت آموزش، معاونت فرهنگی و تبلیغی، فضای مجازی، مؤسسه بوستان کتاب، مؤسسه معصومیه، مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی و مراکز و ادارات پژوهشگاه تقدیر کنیم.

 

مسؤول برگزاری پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری 16 نشست و کرسی علمی در طول این هفته ابراز داشت: ما در این نمایشگاه 25 غرفه داشتیم که آخرین محصولات خود را ارائه کردند.

 

وی عنوان کرد: اختصاص یک روز از هفته پژوهش به معرفی فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه بین الملل و اختصاص یک روز از هفته پژوهش به تجلیل و قدردانی از برگزیدگان پژوهش با سخنرانی رییس دفتر تبلیغات اسلامی از جمله برنامه های این هفته بود.

 

حجت الاسلام تیموری خاطرنشان کرد:  همچنین اختصاص یک روز به مراسم تجلیل از برترین های ستاد پژوهش و ادارات پژوهشی و اختصاص یک روز به مراسم تجلیل از فناوران برتر و تقدیر از محصولات فناوری برتر در این نمایشگاه انجام شد.

کد خبر 869907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha