حضور و مشارکت مردم، مهمترین عامل پیروزی انقلاب در دوره های مختلف بوده است

حجت الاسلام فخر الدین با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: حضور و مشارکت مردم، مهمترین عامل پیروزی انقلاب در دوره های مختلف بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام محمد فخرالدینی» در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت « حماسه 9 دی» گفت: گرچه دشمنان داخلی و خارجی در طول سال‌های پیروزی انقلاب، فتنه گری‌ها و دسیسه‌های بسیار داشتند، اما به لطف خدا و با درایت رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، این فتنه‌ها نقش برآب شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه در سال ۸۸ نیز فتنه بزرگی در کشور به وقوع پیوست و فریب خوردگان دشمنان قسم خورده ما با طرح مسئله بازشماری آرا، وقایعی را رقم زدند که هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: اما ۹ دی به همه این فتنه گری‌ها پایان داد.

فخرالدینی عنوان کرد: فتنه سال ۸۸ از خارج از کشور هدایت می‌شد و دشمن از ابتدا هم به دنبال ایجاد این جریان بود اما با درایت رهبری، این کشور در کش و قوس‌ها و سو استفاده‌ها و فتنه گری‌ها به واسطه سکانداری رهبر معظم انقلاب، از مسیر انقلاب خارج نشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: حضور در صحنه مردم در اتفاقات سال ۸۸ و خلق حماسه ۹ دی، حماسه‌ای بود که ولایتمداری مردم ایران را به نمایش گذاشت.

 

کد خبر 873445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha