مسئولان به دور از تنش و اختلاف، برای راحتی مردم تلاش کنند

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر الگو قرار دادن شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم به تکلیف خود آشنا هستند و این مهم، مسئولیت ما را بیشتر می کند لذا مسئولان به دور از تنش و اختلاف برای راحتی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی امروز یک شنبه (22 دی) در نخستین نشست ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه از دهه فجر سال قبل تا کنون فشار دشمن و تحریم ها بیشتر شده است، افزود: مردم همواره به نقش و وظیفه خود واقف هستند؛ این ما هستیم که باید تکلیف خود را بدانیم.

 

وی با اشاره به اینکه مردم هیچگاه ما را رها نکرده اند و قطعا با نگاه بصیرتی در ویژه برنامه های دهه فجر حضور می یابند، تصریح کرد: مسئولیت ما در قبال مردم با این نوع بصیرت، بیشتر است لذا باید کنار یکدیگر و به دور از تنش و اختلاف، شب و روز برای مردم تلاش کنیم و جلسات ما برای مردم خروجی داشته باشد.

 

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مسئولان باید شهید حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند، اظهارداشت: ایشان چهل سال در خط اطاعت از رهبری بودند و اگر ما اندکی شبیه این شهید بزرگوار شویم، همین اندک اندک همه مسئولان، برای مردم کافی است.

 

شجاعی به فاجعه تلخ پرواز اوکراین هم اشاره کرد و با بیان اینکه این حادثه قابل دفاع نیست، افزود: قطعا با تدابیر رهبری و مسئولان، از این فاجعه تلخ گذر خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه این مصیبت، داغ عظیمی بر دل خانواده های جانباختگان گذاشته اما نباید خدمات چهل ساله نیروهای مسلح را فراموش کنیم، اظهارداشت: این فاجعه باید جبران شود ولی اجازه ندهیم پرونده درخشان سپاه به دلیل اشتباهات شخصی، خدشه دار شود.

 

این نشست با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر در محل سالن شهید ماژانی فرمانداری بجنورد برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 879850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha