نخستین جلسه کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان

نخستین جلسه کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری بهارستان و به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مهدی بیکی» مسئول کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به برگزاری برنامه های متنوع و جذاب برای نوجوانان و جوانان در این ایام تاکید کرد.

 

 

 

مدیرستاد هماهنگی‌کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان‌گفت: باید پیوند بین نسل نوجوان و جوان با نسل انقلابی برقرار و تفکر انقلابی در بین آنان نهادینه شود.تلاش‌کنیم تا برنامه‌ها از جذابیت لازم جهت جذب حداکثری این قشر به مساجد برخوردار باشد.

 

 

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر «۱۰ شب ۱۰ مسجد» است که در روستاها و همچنین در شهر گرگان برگزار می شود.

 

 

 

بیکی گفت: برنامه‌های دستگاه‌ها برای اجرا در برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد باید مردمی و باعث جذب مردم شود و همبستگی، یک‌رنگی و وحدت ایجاد کندکه به حمد الله به پاس خون شهید سلیمانی این اتفاق رقم می‌خورد.

 

 

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ضمن تقدیر از حضور اعضاء به برنامه های پیشنهادی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: اجرای سرود در مصلی وحدت گرگان توسط گروه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان، تشکیل ستاد فرعی دهه فجر در هر مسجد، آذین‌بندی مساجد و نصب تصاویر امام و رهبری، شخصیت‌ها و شهدای انقلاب اسلامی در مساجد، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات مقاله نویسی، خاطره نویسی و..، پخش سرودهای انقلابی دردهه فجر، برپایی ایستگاه صلواتی، سرکشی به خانواده‌های محروم و محرومیت‌زدایی در محلات، نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر سر در منازل و مغازه‌های اطراف مساجد، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسابقه عکاسی با گوشی از جمله برنامه‌های کانونهای مساجد در این ایام است.

 

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

کد خبر 879919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha