لغو برنامه‌ها و تجمعات شهرداری اردکان در نوروز ۱۳۹۹

شهردار اردکان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مجموعه شهرداری برای حفظ سلامت شهروندان اردکانی تأکید کرد.

«اباذر غفوری بارجین» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد با بیان اینکه کلیه امکانات و ظرفیت‌های مجموعه مدیریت شهری اردکان در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح این شهر استفاده خواهد شد تأکید کرد: کلیه برنامه‌ها و تجمعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ایستگاه‌های راهنمایی مسافرین نوروزی ۱۳۹۹ شهرداری اردکان لغو شد.

وی از تعطیلی بازارهای هفتگی و کاهش ساعت کاری خطوط واحد شهر اردکان تا اطلاع ثانوی خبر داد و اظهار داشت: به‌منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و رعایت بیشتر اصول پیشگیرانه تا اطلاع ثانوی بازارهای هفتگی تعطیل است و ساعت کاری خطوط واحد شهری اردکان از ۸ صبح لغایت ۱۲ ظهر تعیین می‌شود.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته؛ عملیات ضد عفونی و پاک سازی معابر عمومی، کوچه ها و محلات شهر اردکان با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط واحد خدمات شهری شهرداری اردکان انجام می شود از مردم خواست ضمن حفظ آرامش، رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

لازم به ذکر است که فرماندار شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از نزدیک از عملیات ضد عفونی اماکن عمومی شهر اردکان برای مقابله با ویروس کرونا بازدید و دیدن به عمل آوردند.

کد خبر 902746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha