ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری‌های خراسان جنوبی فعال است

داریوش با تاکید بر اینکه ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری های استان فعال است، گفت: دستگاه قضایی از واحدهای تولید و صنعتی خراسان جنوبی برای بازگشت به چرخه تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «عباس داریوش» ظهر امروز (۲۵خرداد) در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: دستگاه قضایی در راستای وظیفه ذاتی خود برای حمایت از سرمایه گذاری و مالکیت های مشروع از ظرفیت های قانونی در جهت رفع موانع تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولید و صنعتی استفاده می کند.

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: ما اعتقاد داریم که دستگاه های نظارتی در امر اقتصادی باید در کنار  سرمایه گذاران باشند و ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری های سطح استان تشکیل و فعال است و اقداماتی از جمله ارتباط موثر و منظم با فعالان بخش اقتصادی و بازدید مقامات قضایی از واحدهای صنعتی انجام می شود.

 

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از واحدهای تولید و صنعتی خراسان جنوبی برای بازگشت به چرخه تولید حمایت می کند تا از بیکاری کارگران نیز جلوگیری شود، ادامه داد: حدود ۲۰۰ واحد تولیدی غیرفعال و نیمه فعال در استان وجود دارد که در زمینه سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات بانکی و شرکت های خدمات رسان با مشکلاتی مواجه هستند که تلاس می کنیم به مشکلات آن رسیدگی شود.

 

داریوش بیان کرد: مصوبات ستاد و کارگروه رفع موانع تولید باید اجرایی شود و اگر انجام نشود دستگاه قضایی برای اجرای آن ورود پیدا می کند تا از تعطیلی واحدهای تولیدی در سال جهش تولید خودداری شود.

 

معاون قضائی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جلسه امروز مشکلات چهار واحد تولیدی استان مطرح و بررسی شد، افزود: مشکل تمام واحدهای صنعتی در وهله اول در شهرستان ها بررسی می شود و اگر حل نشد در ستاد اقتصادی مقاومتی و حمایت های قضایی مرکز استان خراسان جنوبی مطرح و رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 938895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha