فتنه قم هراسی در ایام کرونا با هوشیاری علما و مردم بصیر قم خنثی شد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که فتنه قم هراسی در ایام کرونا با هوشیاری علما و مردم بصیر قم خنثی شد، گفت: همین مردم بودند که در ایام کرونایی، وحدت و همدلی و حرکتی بزرگ از عشق ورزی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «احمد امیرآبادی فراهانی» عصر امروز(سه شنبه 3 تیر) در آیین تقدیر از عوامل جهادی و پرسنل فعال شهرداری قم در مقابله با کرونا و افتتاح و بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 110 پروژه که همزمان با آغاز دهه کرامت، در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: ابتدائا دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) را خدمت شما تبریک عرض می‌ کنم و امیدواریم همه بتوانیم در این دهه کرامت پیرو خوبی برای این ذوات مقدسه باشیم.

 

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: خدا را شاکریم که در خدمت مجاورین و زائرین بانوی بزرگ اسلام و قم یعنی حضرت معصومه(س) هستیم و لازم است از زحمات همه عزیزان در مجموعه خدمات شهری تقدیر و تشکر داشته باشیم چون به هرصورت علی رغم همه محدودیت های مالی که در کشور وجود دارد اجازه ندادند که چرخ توسعه استان بایستد.

 

وی با اشاره به این که از اسفندماه سال 98 دنیا و ملت ایران دچار یک سختی هایی در خصوص ورود ویروس منحوس کرونا شدند، گفت: علی رغم همه سختی هایی که این ویروس داشت، بعضا دوستان خود را از دست دادیم و آنها هم خیلی غریبانه دفن شدند، اما اتفاقات خیلی خوبی هم افتاد که نمایش قدرت ملت ایران و نمایش عشق ورزی و وحدت و همدلی بخشی از آن بود.

 

امیرآبادی بیان داشت: با وجود همه فشارهایی که به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا داشته و داریم ملت و دولت ایران از این امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمد در حالی که بسیاری از کشورهای توسعه یافته و غنی از نظر مالی و امکاناتی، دچار سختی و گرفتاری شده اند و نمی توانند این ویروس را مدیریت کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: گروه های جهادی ،نیروهای بسیجی و طلاب عزیز که نمایش مثال زدنی در رسیدگی به خانواده ها، توجه به مسائل شرعی و مقابله با بیماری و همچنین رسیدگی به بیماران داشتند، کارهای بزرگی از خود به جای گذاشتند.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که طلاب جهادی بدون هیچ چشم داشت مادی حتی بیشتر از خانواده بیماران، نگران وضعیت آنها بودند، گفت: همچنین مردم قم برای خانواده هایی که از این بیماری دچار گرفتاری شده بودند واقعا گل کاشتند و ما در ستاد کریمه اهل بیت(ع) که مسؤول جمع آوری کمک های مردمی بودیم از هزار تومان داشتیم تا فردی که یک میلیارد و 600 میلیون تومان به این ستاد کمک کرد و این کار بزرگی بود که ملت ایران و مردم قم انجام دادند.

 

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: ظلمی هم به قم و مردم این شهر صورت گرفت که موضوع شیوع این ویروس را از قم تبلیغ کردند که بخشی از آن دشمنان انقلاب اسلام و روحانیت بودند که با هوشیاری حوزه علمیه قم و مراجع تقلید و مردم عزیز این شهر، نقشه دشمنان در قم هراسی نقش برآب شد.

 

امیرآبادی یادآور شد: قم اولین شهر در کمک های مردمی و حضور مردم در صحنه بود و شجاعت مثال زدنی پزشکان و پرستاران در قم در کل کشور نمود ویژه ای داشت و تیر دشمنان نیز در قم هراسی به سنگ خورد و امروز قم یکی از شهرهای موفق در مبارزه با کرونا قلمداد می‌ شود.

کد خبر 941937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha