تکریم ارباب رجوع و اجرای دستورالعمل حفظ ارزشهای انسانی از اهداف اساسی ما است

دهقانی با اشاره به رویکرد دادگستری یزد گفت: یکی از اهداف اساسی ما تکریم ارباب رجوع و اجرای دستورالعمل حفظ ارزشهای انسانی است.

حسین دهقانی فیروزآبادی، معاون منابع انسانی دادگستری یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به رویکرد جدید قوه قضائیه و برنامه های تحولی ریاست جدید قوه قضائیه گفت: اصل به نامه مناسب است ولی نگاه جامع تر به موضوع خصوصاً بودجه برای اجرایی کردن و نهادینه تر کردن آن لازم است.

وی با اشاره به برنامه های تحولی قوه قضائیه در استان یزد در زمینه منابع انسانی گفت: برگزاری نشست های نقد آرای قضایی، الکترونیکی کردن آموزش ها، تشکیل کارگروه اتقان آرای قضایی از جمله این برنامه ها بوده است که خوشبختانه با همکاری همکاران نتایج امید بخشی داشته است.

معاون منابع انسانی دادگستری یزد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اساسی ما تکریم ارباب رجوع و اجرای دستورالعمل حفظ ارزشهای انسانی است که در این زمینه نیز سعی کردیم با آموزش حضوری به کارکنان و تشکیل کارگروه نرم افزاری کردن خدمات معاونت به کارکنان گام های اساسی برداریم.

دهقانی فیروزآبادی گفت: نقد آرای قضایی به سه شیوه نقد داخلی (نقدنامه)، نقد در فضای مجازی، نقد در فضای عمومی و علنی با حضور جامعه حقوقدانان، طرح جمع آوری آرا مناسب و تشکیل بانک آرا، تشویق قضات موفق در اتقان آرا، طرح عدلیه – علمیه، طرح آموزش الکترونیکی قضات، تدوین سرفصل های جدید متناسب با نیازهای روز از جمله اقدامات و طرح های خلاقانه ای بوده است که در یک سال گذشته در استان یزد اجرایی شده است و در راستای خدمت بهتر به آحاد جامعه و بهبود کیفیت و ارتقا کمیت خدمات قضائی برنامه ریزی شده است.

ور در پایان با اشاره به راهکارهای خود در خصوص بهبود عملکردی دستگاه قضائی استان گفت: تحولات قضایی مناسب است ولی برای کم کردن آسیب ها لازم است از کارشناس درون دستگاه بیشتر استفاده شود و در این راستا نیز رقابت سازی برای مدیران دارای خلاقیت انگیزه ها را افزایش می دهد  باید ردیف بودجه خاص برای طرح های ابتکاری تعریف شود.

 

کد خبر 942449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha