دوره های پیشرفته آموزش خبر و رسانه برگزار می شود

مقیمی با اشاره به لزوم تربیت خبرنگارانی جدید با محوریت آموزش رسانه های پیشرفته به ویژه در دوره کرونا گفت: به زودی دوره های پیشرفته آموزش خبر و رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ابوالقاسم مقیمی» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با بیان این که باید از مجموعه دوستان بسیج رسانه در برگزاری این مراسم تشکر کرد، گفت: به جرأت جشنواره رسانه ای ابوذر در دو سال گذشته، فراتر از حد انتظار برگزار شده و آثار بسیار فاخری رسیده است.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: مهمترین مؤلفه و دلیل این رویداد استفاده تمام قد از ظرفیت استانی در بعد رسانه است و تمام برنامه جشنواره از تمهیدات برگزاری و فراخوان و داوری و برگزاری اختتامیه با نیروهای بومی شکل گرفته که جای تقدیر دارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: نکته دیگر، توجه ویژه این جشنواره به رسانه انقلاب اسلامی به عنوان رسانه پرسشگر، واقع بین، عدالت خواه و فساد ستیز است و دوستان به دنبال جریان سازی در حوزه خبر و رسانه با رنگ و بوی انقلاب اسلامی هستند.

 

مقیمی با اشاره به لزوم شکل گیری رسانه های جدید در دوره کرونا خاطرنشان کرد: نیاز است که ما نسل جدیدی از خبرنگاران را تربیت کرده و آموزش بدهیم، البته جای تقدیر دارد که این جشنواره نیز به دنبال تقویت جوانان فعال رسانه ای در عرصه خبر و رسانه های جدید استان هستند.

 

وی بیان داشت: سازمان فرهنگی و مجموعه مدیران فرهنگی باید در این راه کمک کنند و انشاءالله به زودی برگزاری دوره های آموزش خبر و رسانه با همکاری دوستان بومی استان قم دنبال خواهیم کرد و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

کد خبر 944605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha