برگزاری نشست بصیرتی توسط کانون صاحب الزمان(عج) یزدل

مسؤول کانون فرهنگی صاحب الزمان(عج) روستای یزدل گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) نشست بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام طائب مسئول قرارگاه عمار در این روستا برگزار می شود.

«امیرحسین میرزایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) و هفته حقوق بشر آمریکایی و در ادامه سلسه نشست های گام دوم انقلاب، نشست ویژه ای در مسجد صاحب الزمان(عج) یزدل از توابع بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

مسؤول کانون فرهنگی صاحب الزمان(عج) روستای یزدل افزود: این مراسم با موضوع «مطالبه گری لازمه تحول» همراه با جشن میلاد امام رضا(ع) پنج شنبه ۱۲تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) یزدل برگزار خواهد شد.

 

میرزایی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار خواهد بود و در ادامه مداح اهل بیت(ع) محمد قاری به مدیحه سرای خواهد پرداخت.

 

مسؤول کانون فرهنگی صاحب الزمان(عج) روستای یزدل خاطر نشان کرد: این نشست بصیرتی توسط کانون فرهنگی مسجد صاحب الزمان(عج) و با همکار پایگاه بسیج شهید علی روحانی با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی شبکه بهداشت برگزار خواهد شد.

 

روستای یزدل، در ۲۰ کیلومتری مرکز شهرستان آران و بیدگل واقع شده است.

 

 

کد خبر 945113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha