سومین جشنواره قصه خوانی «نردبان آسمان» در کانون مساجد خراسان رضوی برگزار می شود

رادمان گفت:سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم هدف ترویج سبک زندگی قرآنی انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود.

«علیرضا رادمان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سبزوار گفت: سومین جشنواره استانی قصه خوانی و قصه گویی داستان های قرآن کریم به صورت غیر حضوری ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود، این جشنواره با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی انس بیشتر کودکان و نوجوانان با کلام الله مجید گسترش آموزه های قرآنی در قالب قصه های قرآنی وتولید آثار فاخر قرآنی مرتبط طراحی شده است.

 

مدیر کانون های مساجد سبزوار با بیان اینکه علاقمندان می توانند به انتخاب خود در هر یک از بخش های جشنواره و یا هر دو بخش (قصه خوانی و یا قصه گویی ) شرکت نمایند، افزود: در بخش قصه خوانی شرکت کنندگان می بایست تمام و یا بخش هایی از یک داستان قرآنی را از روی متن داستان خوانده و در یک فایل ۴ تا ۷ دقیقه ای ضبط و ارسال نمایند.

 

وی ادامه داد: در بخش قصه گویی هم شرکت کنندگان می بایست یک داستان قرآنی را به انتخاب خود به صورت صوتی (۴ تا ۷ دقیقه) و یا تصویری (۳ تا ۵ دقیقه ) قصه گویی و ارسال نمایند البته ارسال فایل تصویری از امتیاز بیشتری برخوردار است.

 

رادمان با اشاره به اینکه فایلهای تصویری باید با حجم پایین ارسال شود و نیاز به کیفیت تصویر بالا نیست چرا که ملاک چگونگی قصه گویی و حرکات بدن است، گفت:آخرین مهلت ارسال آثار پایان تیرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.

 

مدیر کانون های مساجد سبزوار با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۴۴۴۵۶۸۶۲-۴۴۴۵۵۲۴۵-۰۹۱۵۵۷۱۵۳۴۶ تماس حاصل نمایند همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۰۳۴۵۰۶۹۴۴از طریق تمامی شبکه های اجتماعی ارسال نمایند.

کد خبر 948118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha