اجرای ویژه برنامه های دهه ولایت و امامت با اولویت اطعام نیازمندان 

نعمت الله سلیمانی مرادآباد گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت متفاوت تر از سال های گذشته و با اولویت اطعام نیازمندان اجرا شد.

«نعمت الله سلیمانی مرادآباد​» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های دهه ولایت و امامت، گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت متفاوت تر از سال های گذشته و با اولویت اطعام نیازمندان اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب صوفیان جیرفت افزود: به همین منظور در روز عید غدیر تعداد ۴۰۰ پرس غذای گرم با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند که قبلا توسط اعضای کانون شناسایی شده بودند، توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین در روز عید قربان تعداد ۸۰۰ پرس غذای گرم پخت شده و در بین نیازمندان محله مسجد و تعدادی از نیازمندان روستا توزیع شد.

سلیمانی ابراز کرد: علاوه بر این در راستای لبیک به ندای رهبری در خصوص کمک مومنانه به نیازمندان به ویژه افراد متضرر از کرونا، تعداد ۴ سبد غذایی با مشارکت بچه مسجدی های کانون تهیه شده و در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب سوفیان اضافه کرد: با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم هم زمان با عید قربان طرح نذر قربانی اجرا شده و در همین راستا ۲۵۰ کیلوگرم گوشت قرمز در بین نیازمندان با اولویت نیازمندان محله مسجد توزیع شد.

وی اظهار کرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و عدم امکان برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت بنابراین هزینه برگزاری این جشن ها صرف کمک به نیازمندان شد.

سلیمانی عنوان کرد: ویژه برنامه های بزرگداشت دهه ولایت و امامت با تاسی از سیره ائمه اطهار علیهم السلام به ویژه حضرت علی علیه السلام و با هدف کمک به بهبود معیشت خانواده های نیازمند و همچنین در راستای احیا و تبلیغ غدیر برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بنیانگذار انقلاب اسلامی روستای کلاب سوفیان در خاتمه بیان کرد: با همکاری و مشارکت بچه مسجدی های کانون تمام تلاش خود را به کار بردیم تا بزرگداشت این دهه را به نحو مطلوبی برگزار کنیم.

کد خبر 960739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha