۲۰ هزار ماسک رایگان در دهه اول محرم در صومعه‌سرا توزیع شد

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: همزمان با دهه اول محرم ۲۰ هزار ماسک رایگان بین مساجد، هیئت‌های مذهبی، مردم و مسافران در صومعه‌سرا توزیع شد.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهارکرد: همزمان با دهه اول محرم 20 هزار ماسک رایگان بین هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی شهرستان توزیع شد تا به دست عزاداران حسینی برسد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه این ماسک‌ها به ‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام عزاداری ماه محرم توزیع شد افزود: تامین سلامت شهروندان، اولویت اصلی این اداره بوده و در این راستا نهایت تلاش خود را کرد.

 

وی گفت: همچنین در برخی از هیئت‌های مذهبی و مساجد، هیئت امنا اقدام به گرفتن فشار، تب‌سنجی و ارائه مواد ضدعفونی کننده به عزاداران حسینی کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: با رعایت ضوابط بهداشتی توسط عزاداران حسینی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خوشبختانه مشکلی در این زمینه به وجود نیامد.

 

ریییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برگزاری عزاداری طبق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را می‌توان نقطه عطفی در مراسم عزاداری سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و فعالیت‌های هیئات مذهبی در طول تاریخ دانست که به نحوی شایسته برگزار شد و مورد استقبال عاشقان حسینی قرار گرفت.

کد خبر 969116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha