همایش بین المللی دانشگاه های اسلامی برگزار می شود

همایش بین المللی دانشگاه های اسلامی به منظور بررسی نقش دانشگاه در خدمت به جامعه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الیوم السابع، انجمن دانشگاه های اسلامی همایش بین المللی را به صورت مجازی با عنوان «نقش دانشگاه ها در خدمت به جامعه و تقویت ارزش ها» در روز یکشنبه 23 شهریور 1399 مطابق با 13 سپتامبر 2020 میلادی برگزار می کند.

 

این همایش با همکاری انجمن جهان اسلام، وزارت اوقاف مصر، دانشگاه اسکندریه، دانشگاه الازهر، کتابخانه اسکندریه، شورای جهانی جوامع مسلمان و با مشارکت جهانی مسئولان دانشگاه ها، علمای بزرگ جهان اسلام و متخصصان و اندیشمندان از طریق نرم افزار تصویری زوم برگزار می شود.

 

دکتر«اسامه العبد» دبیرکل انجمن دانشگاه های اسلامی گفت: این همایش با نظارت دکتر «محمد بن عبدالکریم العیسی» دبیرکل انجمن جهان اسلام و رئیس انجمن دانشگاه های اسلامی برگزار می شود. در این همایش دکتر «محمد مختار جمعه» وزیر اوقاف و رئیس شورای اعلای امور اسلامی و دکتر «مصطفی الفقی» مدیر کتابخانه اسکندریه و دکتر «محمد بشاری» دبیرکل شورای جهانی جوامع مسلمان حضور خواهند داشت.

 

العبد افزود: هدف این همایش برجسته کردن نقش مورد انتظار دانشگاه ها برای خدمت به جهان اسلام در زمینه های مختلف زندگی پس از بحران کرونا، تقویت نقش دانشگاه ها در ایجاد نظام ارزشی در جوامع و تحکیم آن از طریق برنامه ها و فعالیت ها و نشان دادن ارزش های سوق دهنده به سمت پیشرفت در اندیشه اسلامی است.

کد خبر 969267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha